Nån duktig?
Nån här inne som är grym på att måla tatueringar och vill ge sig på ett försök efter mina önskemål ?=)
Tror att de enda svar du kommer få på den frågan är att gå till en tatueringsstudio då de kan uppfylla dina önskningar bäst :)
Jo, de var väl vad jag tänkte också.. Jag anses som en duktig "ritare" men en tatuerare vet exakt hur dem ska göra för att de ska passa vart du ska ha den osv.
Så gå till en tatuerare och läg fram dina ideer så ritar dem upp de till dig.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Håller med #1 och #2. :)
Haha, jo jag tänkte väl att det skulle vara bäst.. hade en liten liten fundering på att se om det fanns någon här inne som var intresserad av att teckna.. visserligen går jag konst & design så jag kan ju göra en själv.. =)
Hittills har det inte varit någon som nappat när någon bett om att få hjälp med ritning. Men de kanske kommer :)
Och är det inte roligare att rita själv? Om du nu kan det menar jag, då blir det ju så mkt personligare :)
Har inte sett nått inlägg med folk som behöver hjälp med att göra en skiss,
Jo det är klart att det kanske är roligare att skissa fram själv, men det finns inget bättre än att bolla idee'r, Hera! :)
Jo de finns väl kanske tre andra trådar där folk frågar om någon som kan rita. Men som sagt, om du kan själv är de ju bara att köra på och sen kanske få mera ideer från tatueraren. De är så jag fixar sleeven jag vill ha nu. Jag kommer med mina ideer och så får killarna där komma med vad dem tycker är bäst..
#7 jo så kan man ju alltid göra :)

Men jag skulle tycka det var kul och höra vad det är för önskemål? :P
golf.ifokus.se
Jag vill ha en text.. har hittat ett typsnitt texten ska vara i (ungefär) men sen skulle jag vilja göra fler snirklar i texten, men ändå ska texten kunna vara läslig… hade vart lättast att jobba snyggt med detta i PS tror jag, men tyvärr är inte jag duktig på det :P
#10 tatuerare brukar ju vara riktigt riktigt duktiga på text så du behöver nog inte oroa dig för att det blir dåligt om det inte görs i ps ;)
neeh precis som mjioo säger, tatuerare har ett stoooort urval på texter och dessutom kan dem fixa en text jätte bra själva. Så gå du till en tattoo studio så ska du se att de blir great!:P
tack tack.. har ni någon att rekommendera som finns i göteborg? (gärna någon som inte har allt för långa väntetider eftersom jag skulle vilja gjort det nu i kommande vecka.. (gillar inte att behöva vänta så länge, ´är mer åt det impulsiva hållet) =)
Om du kollar våra länkar så har du endel under göteborg.. jag vet dock inte personligen vilka som har kort väntetid eller så.. men dem ska vara bra iaf:)
Men jag kan iof tänka mig att de kan vara lätt och få en tid till det där.. om de är en text går de väl rätt fort. men har dem mycket folk så är de iof väntelista.
#15 den var redan jättefin och det kommer nog bli bra! vart ska den sitta?
hum jag tatuerade mig i majorna på ink station, de kan ha långa väntetider men när jag gick dit i februari för ett år sen så kunde jag få en tid samma vecka de är riktigt duktiga och trevliga men deras priser kan gå upp en del ibland.. men för det du ska ha så tror jag inte det :)
annars skulle jag tipsat om en kompis fredd som är duktig men han är borta i två veckor nu.. han jobbar på bloodwork tattoo bilder finns också på philander.bilddagboken.se men där finns ju annat folk som jobbar och det är nyrenoverat, vet dock inte hur väntetiderna är där heller.. (men passar på att göra lite reklam :)
sen om man vandrar runt i gbg så stöter man på tatueringsstudior nästan överallt.. finns mittemot tribe, på andra långgatan, hisingen ja överallt! men alla är ju bra på olika saker så kolla länkarna som lisette sa eller googla runt lite och ta en dag eller två till att besöka några stycken så du hittar den som passar just dig :)

#13 jag ska till en studio på andra långgatan 24 i gbg.
#16. tack för tipsen =)