Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2063 ggr
[Quellii]
0

Pierca läppen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag funderar verkligen på att pierca läppen någon gång i framtiden.. Men hur vanligt är det med komplikationer? Att man blir inflammerad, får blåmärken och sånt? :)

Sen så vet jag inte hur jag vill pierca, antingen labret eller off-center labret :P Behöver lite råd ^^ Bifogar en bild där jag testat lägga till en "piercingplopp" :) Om det syns nått förstås :P

Karmatarerskanise
0

Tycker labret, i mitten var snyggast på dig :)

svartelbas
0

jag håller med Hera, i mitten var snyggt!

fiiiyah
0

och också att mitten var snyggast! :D

Min blogg: fiiiyah.blogg.se

Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

Liss
0

hih.. och jag tycker ju off center är snyggast eftersom jag har de själv;)

Jag kan tala från vad jag vet utav mig själv- Jag har inte haft några komplikationer med min labret bortsett från när jag tappade kulan i början och de vart infekterat en stund eftersom jag pillade så dant me fingrarna då.
Men om du håller den ren och sköter den ska det inte bli några komplikationer helt enkelt.
Pilla inte på den me skitiga fingrar eller något annat skitigt eftersom du då tillför bakterier och de infekteras. tvätta noga men inte för mycket heller, då kan de bli irriterat ist.

Ta bara väl hand om den så kommer de gå jätte bra:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

#4 din passar där den sitter på dig, men på henne tycker jag det passar bättre i mitten :)

Liss
0

hehe tack hera:) men jag är nog partisk.. tycker inte om i mitten:)

Karmatarerskanise
0

haha Ok :)

LinLin
0

Blåmärken? Det visste jag inte att man kunde få. Min läkte bara fint men det är lätt hänt att man pillar lite för mycket för den sitter liksom så lätt till.

Tycker som flera andra, i mitten var snyggast :)

Karmatarerskanise
0

#8 Blåmärken får vissa då de träffat en lite större blodådra. Då kan det även blöde en del.

Liss
0

#9 Jo men då är det pågrund av piercaren iaf:)

LinLin
0

#9 Vissa som i hur många? (Nej, jag förväntar mig ingen exakt siffra ;) Jag har inte sett det på någon (och mig stack piercaren två gånger) så det kan väl inte vara sådär jättevanligt?

Liss
0

#11 Neh de tror jag inte det är heller.. Har ingen som vart med om de och min septum vart gjord två gånger och inga blåmärken av de heller:)

[jenkass]
0

jag hade i labret förut oxå. inga komplikationer alls men tog ut den eftersom att mitt smycke åkte in genom hålet när man åt mat :S (hade en pytteliten pärla då jag vill ha diskreta smycken i ansiktet, men pga. att jag inte vill ha större smycke så tog jag bort den ist.)

Linn
0

jag tycker att du passade bättre med den på sidan…

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Karmatarerskanise
0

Det var ju någon här inne som bödde jätte mycket, vet inte var hon piercade sig dock.

Det kan nog hända på många ställen på kroppen, men det är inte vanligt.

[Quellii]
0

Okeej :) Lite blandade svar :) Tack ^^

Liss
0

#15 Jo de var väl någon som gjorde i näsvingen, men tror inte de är vanligt för det:)

Karmatarerskanise
0

Nej, det skriver jag ju att det inte är :) Men inte så ovanligt som man kanske tror heller. har en kompis som piercade naveln, hon blödde väääldigt mycket hon med. En annan blödde i ögonbrynet.. usch