Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 4830 ggr
Liss
0

Septum Imorrn!

Hallå alla glada! Här sitter jag och knappt kan skriva och kallsvettas!

Blir alltid såhär innan, men när de väl händer är de ju inte alls farligt. men alltid blir jag såhär nervös!

Ja, jag ska pierca septum imorrn! Suprise suprise, även för mig.
Önska mig Lycka till!;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Mach1
0

Lycka till, det kommer att gå fintGlad

mjioo
0

lycka till och tänk på vattenfast smink(om du sminkar dig)hört att man gråter en del :D

Liss
0

#1 tack tack.. de hoppas jag med, eller vet jag ju egentligen att de gör:P

#2 Jaa har med fått höra de ett antal gånger nu!:P Vännen som ska betala tjatar en hel del om det, han vill se mig gråta!:P

Har dock ingen vattenfast mascara.. skit!:)

mjioo
0

#3 haha jag tror alltid att jag ska börja gråta när jag piercar mig men har aldrig gjort det men tror inte man kommer undan med septum. du får la klara dig utan mascara det gör jag 24/7 ;)

Liss
0

Neeh jag gör väl inte det! Men skit samma! lite svarta ränder i ansiktet skadar väl ingen;)

Karmatarerskanise
0

Lycka till :D

Beafer
0

aviiiiiis… så jäkla avis!! stygg Lisette!

Liss
0

Tack Hera!:)

Kan ingen som har septum komma in och säga, "Lisette, de gör inte ett dug ont och är över på två sekunder":P

#7hihi, men pierca dig då emma!;) du har ju råd din fis..

mjioo
0

#8 det gör ont men det kommer du glömma bort när det väl är över och om man tänker efter så är det väl helt klart värt det? det man kämpar för är det man är mest tacksam för ;) därför jag är lite besviken när det inte gör så ont att man börjar gråta ller skrika som tjejen som tatuerade sig(dendär videon som fanns i en tråd) hon lär ju älska sin tatuering nu när den inte gör ont :D och fy vad stolt hon måste vara över att hon stod ut!

Liss
0

haha.. jo de är ju iof ett sätt att se det. Men den i läppen tyckte jag var lätt och öronen har jag aldrig fått ont i så.. den i näsvingen kommer jag inte ens ihåg. Så jag borde inte tycka att de gör så ont i septum heller.. Och de är ju värt det absolut! och över på ett kick!:)

Beafer
0

#8 nej, jag har ju egentligen inte det! att gå på Kiss är myyyycket viktigare just nu ;D

Liss
0

#11 Hihi okej då! Men om du inte kan gå på det kan du pierca dig.. och dessutom ska du inte vara avis om du prioriterar något före piercings:P

LinLin
0

What? Borde man stå utanför Lucky7(?) och hänga idag alltså?? Skrattande

Karmatarerskanise
0

Beafer; ska du se kiss???? coolt!

LisetteS Hur har det gått? Är den gjord eller är det senare? Du måste lägga in bild :)

Liss
0

hehe, LinLin du får komma utanför Lucky 7 på tisdag ist.

Daniel som piercar var ledig!! haha! som vanligt, vilken tur jag har:P Men på tisdag så.. DÅ kommer de bli av! (om han har grejer:P)
Så får oroa mig lite till

fast faktist så var jag inte alls orolig eller nervös idag.. kommer nog när tången kommer fram:)

Karmatarerskanise
0

Oj vilken bummer LisetteS :)

Liss
0

Hehe, mm.. när jag förberätt mig och allt.. men men! bara helgen så får jag försöka igen

LinLin
0

Äsch, då har jag ju åkt tillbaka igen ;)

Synd att det inte vart idag.. nya piercings är ju skoj ju Skrattande

Liss
0

#18 hehe.. jaa hade du kommit då eller?:P Ska du tillbaka på måndag alltså?:)

SMMM
0

Gå INTE på att den ska sitta i brosket bara… Flört

mjioo
0

#20 aj nu fick jag rejält ont i min näsa.. tänka att pierca brosket i septum! usch vad hemskt :(

SMMM
0

21# tyvärr så e det många som gör det fortfarande.. Min Lille-bror gick till en stor välkänd piercingstudio i sthlm och skulle göra septum och fick den i brosket…

Karmatarerskanise
0

Då undrar jag hur man gör om man bara har brosk? Om jag skulle vilja pierca spetum kan man inte annat än pierca brosk, för det är allt där finns :)

Liss
0

Ja jag får se till så han hamnar mellan brosket!! annars blir jag sur:P hehe..

mjioo
0

#23 testat att dra lite hit och dit i näsan?^^ det ska finnas en bit som är bråskfri på alla trodde jag..

Karmatarerskanise
0

#25 Ja, nu när jag drog så kände jag att där är en liiiiten del som inte har brosk :)

Liss
0

#26 Tänkte väl, alla har väl så iaf:) hehe.. om man inte möjligtvis har slagit till näsan eller nått.

Karmatarerskanise
0

;)

Beafer
0

men vilken jäkla osis :D då får du kalsvettas ett tag till då ;)

#14 ja, det blir förmodligen så. om dom inte drar till sweden rock istället. för då har jag studenten. iofs skulle jag kunna skita i studenten för att se dom ;D

Liss
0

#29 tss.. neeh som sagt så försvann de då jag var där faktist. Men de kommer nog när jag sitter ner och får tången uppkörd i näsan;)

LinLin
0

#19 Det vet man aldrig ;) Jopp, på måndag är Norrköping säkert igen.

Liss
0

#31 hehe.. siken skit då, du får stanna två dagar till för att få se den;)

Gofen
0

"Lisette, de gör inte ett dugg ont och är över på två sekunder":P

Liss
0

haha.. tack Gofen;)

Gofen
0

va så lite så ;)

Linn
0

septum är det tjurring?

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De är sådär *Tiiia som fixat i Ps*
Även kallad tjurring kanske;) vet inte.. mamma sa åtminstone att jag såg ut som en tjur så..

Linn
0

#37 :) snyggt det blev, det var den jag tänkte på.

Linn

Liss
0

#38 Jo fast tänk på att de där inte är påriktigt.. de är gjort i photoshop för att se hur de såg ut.

Den riktiga blir på onsdag klockan 15.30 :) hehe

Linn
0

#39 jaha ja, då vet du ju att du passar i det! :) det såg verkligt ut!

Linn

Liss
0

Hihi mm.. de ser väldigt verkligt ut faktist:) de som är så bra.. hehe..

men jag får minsan vänta två dagar till:P

Liss
0

Nu är det IMORRN igen;) Imorrn ska jag göra septum.. haha hoppas de går bättre den här gången. Att han är där för de första och att han har prylar till det.
Men killen jag prata me sa att de var okej och komma drop in med piercings så.. den här gången ska de GÅ!

Så imorrn vid 15.30 sitter jag och gråter och grinnar och vill ha min mamma;) Och efter de kommer säkert en äkta bild på den:)

svartelbas
0

spännande! jag var med när en polare gjorde septum, hon fällde en och annan tår. det är ju direktkopplat till tårkanalerna, med näsan och sånt. vilket är bra att skylla på om man gråter av smärtan också… ;) närå, det kommer säkert att gå bra, lycka till!

Liss
0

#43 hehe jaa precis! de är väldigt enkelt att gråta när de görs där.. och väldigt enkelt att skylla på de också;) hihi..

Kommer nog gå fort, så blir nog ingen större fara.. men ändå blir de jobbigt när man sitter där, men en stor tång i näsan och sen kommer en äcklig kanyl fram:P

Karmatarerskanise
0

#44 Jag blir nervös bara av att läsa om det ;)

svartelbas
0

#44: jo klart det är läskigt! se till att inte gråta INNAN kanylen sticks i bara… ;) äsch, sen går det ju fort! och det var inte så att min kompis satt och lipade i en kvart, ett par tårar som hon torkade bort och sen var det klart! och snyggt!!! :)

Liss
0

#45 haha jaa! än så länge känner jag ingenting.. men som sagt! när tången kommer fram blir de nog värre.. de gör visst ont att ha den fastklämd om nosen:S

svartelbas
0

#45 hehe själv blir jag bara sugen på att pierca mig! har dock ingen aning om var det skulle va, så det får vänta. hmm, lite OT, men ändå.

Liss
0

#48 De brukar jag med bli.. ifall folk snackar om de vill jag bara ha mer:P
De är ingen fara, bara att snacka på;)

svartelbas
0

#49 det störiga är ju att jag inte kan komma på nåt jag kan göra. har bara navel nu, vill inte ha i ansiktet och är nojjig att göra nåt i öronen (eftersom de är mitt viktigaste redskapen i mitt arbete… bara tanken på en infektion i nåt av öronen ger mig rysningar, jag måste kunna ta i och ur proppar och sådär.) nåja. så egentligen vill jag ha nån surface, men läker dåligt som tusan och det känns omöjligt att få nåt att fastna. funderar ibland på att göra en till i naveln, en stav undertill kanske. gah! ;)

Liss
0

#50 Ja vill man inte ha i ansiktet eller öronen finns de ju bröstvårtorna?:P eller intimpiercings, fast de är inte jag själv mycket för dock. Naveln kan man ju ta både över och under och på sidan.. surface är väldigt svårläkt jaa men de finns piercare som är bra på de, och man kan alltid testa!:)

Annars har du ju dermal anchoring eller liknande, kan du läsa om i en av artiklarna:)

Fast man måste även veta sin gräns, när man blir sugen på mer och mer såhär när man har en så lockande sida:)

mjioo
0

#50 det är en smidig lösning, och varför inte i bröstvårtan tex? fast det är ju lite svårare att visa upp hehe

mindre än 24timmar kvar nu lisette!!!

mjioo
0

#51 oj du han före med den idén ja..

mjioo
0

ett tips är att vänta några år med da om man tycker att det kostar väldigt mycket.. eftersom det är ganska nytt så kommer priserna troligen pressas ner lite snart. :)

Liss
0

mm.. förhoppningsvis sjunker de lite.. antar att du pratar om dermal? #54 :) hehe

Jaa nu är de inte långt kvar.. snart blir jag en söt liten tjur:P *elak mamma*

mjioo
0

#33 yes :)

skahålla tummarna för dig imorgon att det går bra!! ska själv vandra iväg till en studio imorgon men det är för att fråga om de kan och vill göra det jag vill ha(får tillsvidare vara lite hemligt så folk inte hinner vandra iväg och göra det innan mig så jag får sitta avundsjuk utan;)

Liss
0

#56 hehe tack så mycket mjioo:)

Okej, de lät mystiskt?:) varför skulle du bli utan ifall folk hörde om de?:) hehe..

Jag skulle vilja prata med en tauterare där me om min tanke.. men känns så onödigt nu när jag ändå inte har råd alls. Funderar på en sleave.

mjioo
0

#57 haha nej men utan blir jag kanske ändå om det inte finns nån studio i gbg som är villiga att göra det. vet att de på federal vill och kan och då blir det ju lite fuskigt om de som bor där i närheten börjara göra det, har sån otur att alla hinner före med allt jag vill göra :D så nu ska jag hålla tyst tills imon kanske för om de går med på att göra det så kommer det ju bli av! wohoo

det skadar ju inte att prata, håller själv på att sätta ihop en sleeve och det kommer ju ta några år innan jag har råd att göra den och tills dess kommer det bli en hel del pusslande, knåpande och rådfrågning :D

Liss
0

#58 haha! okej.. så du ska vara den första med den ideen menar du? något som ingen har gjort förut eller som ingen i stan har gjort förut? nu vart jag nyfiken:P

Neeh de gör det ju inte.. men känner inte riktigt att jag vill snacka om de när killen som betalar för min septum är me.. Och desutom är jag feg överlag att prata med folk jag inte känner.. så vet inte när jag ska kunna prata om de:P Men jag har iof typ redan precis hur jag vill ha de..

mjioo
0

#59 ja ungefär så ja att jag är först i stan. ;) finns ju en hel del människor som redan har det jag vill ha men eftersom den är väldigt svårläkt är det sällan folk vill lägga pengar på det men jag har aldrig sett någon live så att säga och inte heller bilder ifrån sverige(inte för att jag har letat..) så det är lite udda :) iihp helt till mig ! :D

ah det förståss :) jag är på långa vägar klar med min sleeveidé.. det är lite luckor som är svåra att fylla i(baksida/insida av överarmen, "runt axeln") så jag blir lite smått avis när du säger att du vet hur du vill ha det hehe

oooj! nu blev all text på iFokus minimal!! undra vilken tangentjag kom åt..

Karmatarerskanise
0

Vet inte om din dator ser ut som min, men nere till höger finns det ett förstoringsglas och siffror med % efter sig. Det ska stå på 100%.

Liss
0

#60 hehe nu vart jag bara mer nyfiken ju! Vad är svårläkt och har inte setts här.. hum!:P

Jo visst,, jag har ju tankar om precis hur den ska vara .. men därimot vet jag ju inte om de funkar .. men de borde det göra. Desutom ska jag inte ha så mycket grejer så ändå.. och de kommer i princip fyllas ut med "moln" eller vad man ska säga:P

mjioo
0

#61 nope inget förstoringsglas.. och det gäller bara iFokus, jätteskumt.. 

#62 kan skicka en länk till dig med bild på hur jag vill ha det ;)

ah det är ju smidigt kommer nog bli topppen!

mjioo
0

listade ut varför texten blev så liten.. råkade trycka på ctrl och - samtidigt hihi sen om man trycker på ctrl och + så blir det stort igen för de som undrar..

Karmatarerskanise
0

#64 Okey. Tror det 'r precis den funtionen som mitt förstoringsglas har, och det är bara på aktuell sida som man ändrar storlek. Märkte nu att jag kan ändra så som du skrev också.

Liss
0

#63 Ja gör de:) är super nyfiken..

Men med sleeve, menar du hela armen eller? för jag menar bara ner till armbågen:) och me "moln" menar jag typ sådär (bilden) eller vågor eller vad tusan de kan kallas:P

mjioo
0

#66 japp hela armen menar jag ;) och motiven som jag vill ha är delar ur olika kända tavlor så det är lite knepigt att få ihop dem men det ska nog gå.. ah snyggt att använda såna "vågor/moln" att binda ihop bilder med om det passa motivet då hehe

Liss
0

#67 Okej.. ja då låter de lite mer komplicerat att få ihop de:)
Jag vill nämligen bara ha negativa stjärnor och en dödskalle och typ nått sånt där då (moln/vågor/grejer) som binder ihop de och bara ner till armbågen:)
Men kända tavlor kan ju bli riktigt snyggt om de görs av någon riktigt duktig:)

tyckte de där sättet var rätt nice också att binda ihop på

Liss
0

Nu vart de allt annat än septum då men.. de är bara skoj att snacka:P

mjioo
0

#68 ja man får ju leta upp nån duktig.. ah det låter snyggt det med och borde ju inte vara några problem att få ihop snyggt till en sleeve :) nåt sånt kan du nog bygga på långsamt också skulle jag tro och det är ju smidigt!

Liss
0

Jaa de bör du:) hehe

Neeh de borde inte vara så jätte svårt.. bara jag får dit alla mina ideer och tatueraren gör som jag vill:P och att dödskallen passar in ordentligt. Dock ska jag nog börja med svart/grå först.. sen får jag se om jag vågar ha i lite lila:P

Karmatarerskanise
0

Lycka till imorgon LisetteS, hoppas det går vägen nu :) Ska tänka på dig!

Liss
0

hehe tack tack:)

Liss
0

Tjohoo! nu är jag sådär lycklig som man blir när man gjort en ny bodymod:P

Tyvärr kunde jag inte få en öppen ring- alltså barbell, eftersom dem inte fanns sterila i plastpåsar på de viset och stängda ringar är visst enklare att hålla rent!

OCH jag har gjort septum TVÅ gånger;) Han skämtade massvis med mig innan och var skit trevlig! Så när han hade gjort klart allt och tårarna rinner så säger han när han glor upp i näsan "Neh! förlåt, men jag är inte nöjd! jag vill inte att du ska gå härifrån missnöjd heller.. så jag vill göra om den"! Trodde han skämtade.. men neeh de var visst sant.. ringen låg typ mit näsryggen på ovan sidan.. så den skulle inte hänga rakt ner om jag behållt den så.

Så de var bara OM IGEN! Genom hålet på ena sidan men med en annan utgång.. så har två hål i ena sidan och ett i andra:P Usch! men inte var de farligt inte.. visst gjorde det ont.. men inte SÅ ont faktist.

Skulle behövt den där vattenfasta mascaran dock;)

Liss
0

bilder

Liss
0

ännu en

Liss
0

nära..

mjioo
0

weey härligt att det gick bra! :) tycker det vart snyggt med en sån ring ;)

Karmatarerskanise
0

LisetteS; men usch, TVÅ gånger också hehe. Duktig du är och snyggt blev det!!!! :)

Liss
0

#78 Joo då, de är snyggt me sån me faktist.. men jag tror de blir ännu snyggare i titan med två kulor på en barbell:) Hehe gick ju så bra som de kunde kanske;) att få göra de två gånger var ingen höjdare.. men fick rabatt för de iaf

Tack hera, visst är jag duktig.. tycker jag me just nu:P

Men de skaver på ena sidan där de är två hål.. de andra har säkert gått igen lite redan men de gör ont! Och varje gång jag torkar med en blöt pappers bit är de blod.. men de blir väl bättre snart:)

Pratade om min sleeve tanke också.. han sa att de kunde gå på från 5 000:- till 8 000:- beroende på hur mycket och pilligt de blev.. man han tyckte jag kunde komma med lite bilder på ideerna och så vidare så kunde dem lura ut hur de kunde fixas ihop.. Inte för att jag har råd med de alls nu! Men kul att fixa ihop de iaf.. om dem gör de gratis:P

mjioo
0

# okej. det är ju ett sår så det är klart att det blöder och septum ska göra ont och vara ömt, vänta bara tills du börjar slå i näsan i allt :D (gick limbo under en skylt häromdan så min näsa är också ganska öm)

åh det priset är ju inte så farligt för en sleeve enligt mig jag räknade helt klart med mer än så, men sen vill vi ju inte ha samma sak heller så jag får nog fortsätta räkna med mer.. var bara tydlig med att du inte har råd att göra det nu så de inte tror det och sen kräver pengar för ev. skisser ;)

Karmatarerskanise
0

#80 Kan tänka mig att det gör ont :/ Men det går över til du gifter dig som man brukar säga ;)

Telefonkontakt
0

#75 fy vad tajt den sitter? Skulle det inte ha behövts en större?

Men fint blev det :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Liss
0

#81 Jo precis.. får hoppas att de andra läker fort.. hehe aaa.. eller fastnar i kudtyget eller nått:P usch!

Neeh de var väl inte jätte farligt, men räkna då också på att jag har väldigt mesiga armar och att jag sa att jag bara vill ha me svart/grå i början.. så med din och färger blir de ju dyrare:)
Joo jag får vara klar me de.. som du säger, vill inte gärna att dem kommer sen med en summa för nått:P

#82 heheh… tack du! och jag som gett upp tanken om att gifta mig.. får gifta mig snabbt nu då;)

svartelbas
0

jag säger som Hera, jobbigt med två hål, men det blev rejält snyggt!! :D

Ilokay
0

vad tjusigt det blev!:)

Liss
0

#83 Tycker inte den sitter tajt iof:) tack tack

#85 Jo de gör som sagt ont också.. skaver mot de nedre hålet.

#86 taaack!:)

svartelbas
0

#87: ja men jag säger återigen som Hera, det går ju över!! :) och sen är det bara det snygga kvar, hehe. och btw, jag tycker inte heller den sitter för tajt… (och jag är fortfarande grymt sugen på nån ny bodymod. får nog antingen komma på nån piercing eller sätta igång att planera nästa tatuering… blir så sugen när andra gör ju!)

Liss
0

#88 Hehe aa.. de gör ju de:) får väl ha lite ont nu i två- tre dagar kanske.. Va bra.. visst är kulan nästan mot näsan, men de är också för att han skruva åt den ordentligt. Tycker de är snyyyggt:)

Tycker de är fint också när den är så pass liten på någe vis. Och han gjorde den absolut inte där jag trodde. Trodde han skulle göra den mellan brosket liksom, men den är gjord ÖVER brosket.. och de är ju rätt logiskt, så den hänger neråt helt enkelt!:)

#88 Joo jag blir ju som sagt med sugen på mer och mer.. vill ha den där sleeven jag snacka med dem om. :P
Men de är väl bara att börja för dig då?;)

Beafer
0

jägarns vad snyggt det blev :D avis blir jag! men hur menar du över brosket? sitter och petar mig i näsan och försöker fatta ;D haha!

Liss
0

Danke!:) Mjaa .. jag kan ju inte riktigt trycka in mina fingrar och känna just nu.. för de gör förbannat ont.. men iaf, om du känner i näsan så är de först en broskbit i septum och sen kommer en liten bit som är bara skin och sen brosk igen? Jag trodde han skulle göra i den lilla biten där de inte är brosk..
Men han gjorde den över den första broskbiten ist. Alltså direkt innanför hålen så långt upp de kommer precis i öppningen.. hum.. svårt att förklara:P

Men som sagt, rätt logiskt eftersom den hänger neråt då..

Liss
0

Varje gång jag gör nått nytt me mig själv tar jag typ femtioelva kort för att ha de på kort helt enkelt.. så har endel nu på septumen om man säger så:P måste ju föreviga de..

Karmatarerskanise
0

Hur e det med snoken lisetteS?? :)

Liss
0

Joo då! de är från och till varje dag faktist. Kör me koksaltlösning, men nu har jag låtit den vara helt idag.

Igår hade jag jätte ont så fort näsan rörde sig .. och de gör den visst så fort man formar munnen till en puss t ex;)
Men idag är de jätte bra och känns ingenting och i förr går var de lika bra. Så som sagt, de går lite fram och tillbaka. Men de blir nog bra:)

Karmatarerskanise
0

Jag håller tummarna iaf :)

Liss
0

Jag är otroligt ren i näsan hela tiden iaf:P Eftersom man tvättar den rätt ofta;)

Linn
0

det är ju alltid fiffigt! :) att vara ren i näsan alltså! ^^

Linn

Liss
0

#97 haha joo visst.. Jag kan ju andas väldigt fritt genom näsan iaf:P

pau
0

Måste bara få säga att du passade extremt bra i septum! :D

Liss
0

#99 Tack så jätte mycket pau_ De är alltid skönt att höra sånt:) När ens mor kallar en för tjur menar jag^^

pau
0

Haha, så säger min pojkvän med, att han har tjurringar till mig där hemma som jag kan få ist (han är bonne) ^^ Jag funderar också på en septum, men jag vet inte om jag passar i det :/

Liss
0

#101 hehe.. jaa men jag anar att dem ringarna inte passa så jätte bra;)
Du kan inte pröva i photoshop eller nått då? de var de "tiiia" gjorde åt mig. Fast jag bestämmde mig att göra den fast jag inte visste om de passa eller inte. Tycker nästan alla passar:P Och gör den inte de tar man ut den.. lite onödigt me pengar då kanske iof^^

pau
0

Nä dom skulle nog inte det :P Jag är tyvärr jättedålig på photoshop… Och sen har jag ett väldigt litet "mellanrum" mellan näsan och munnen, så jag är rädd att smycket ska hänga ända ner på läppen :/

Liss
0

Ja de var jag med nervös för, att den skulle hänga ner för långt.. men eftersom den sitter så långt upp i näsan blev de inget problem:)
Fråga någon som är bra på PS?

[jenkass]
0

Denna tråden har jag missat totalt, verkligen snyggt Lis!

Linn
0

#102 så skulle jag vilja göra för att se om jag passar i en smiley, men jag har ingen aning om hur man använder photoshop.. :(

Linn

Liss
0

Tack jenkass!:)

Liss
0

Någon som har septum; Har ni någon cirkuler barbell (hästsko) till spetumen? isf vilken stl bör man ha på den? Alltså omkretts eller vad man säger..

mjioo
0

#108 det hänger ju på din näsa ;)

Liss
0

Jo, men jag har en väldigt liten näsa:P De minsta verkar vara 8mm eller nått i omkretts.. de kanske är för litet?

mjioo
0

har 10 i läppen och det känns väldigt litet.. tror 8 blir pytte:P

Liss
0

hehe jaa precis, den jag har i läppen är med 10. Va jobbigt då:P inte så snyggt me en för stor eller för liten i näsan. Och så måste man välja stl på kulorna me:P

slaughter
0

om jag inte minns fel har jag 10 i mina ringar,och det funkar perfekt för mig

[slo]
0

#112 Men ta ur den från läppen och prova i snoken då :D Vad har du på ringen som sitter i nu? Känn efter om den känns bra o köp en likadan fast öppen ;)

Liss
0

#114 haha.. neeh! kan inte byta än.. ^^ Den som är i nu har jag ingen anning om vad de är.. den är väldigt liten och jätte ihoptryckt eftersom piercern tog i så dant:P

Liss
0

#113 Men du har längre ner i snoken än mig, så du kan säkert ha 8 mm t om ^^

slaughter
0

kan jag säkert,men alla andra är 10,så då kan den jag har i spetum gott vara det med;) o ja tror 10 blir bra för dig med,man ser ju knappt att du har en spetum piercings annars:P

Liss
0

#117 Men jag gillar diskret!:) Och visst tusan syns de.. känns som varje människa glor!:P

[tiiia]
0

måste man ta i brosket? eller kan man ta imellan broskbitarna så att säga?

Karmatarerskanise
0

om du läser tråden längre upp så står där att man inte tar i brosket ;)

Inlägg #20-#27 ungefär.

Liss
0

#119 Som sagt så tar man inte i brosket.. de vore riktigt illa om en piercer gjorde det. Om du syftar på att jag skrev att han tog längst upp i näsan ist för MELLAN broskbitarna.. så är de inget brosk allra längst upp mot hålen heller:)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.