Läpp tatuering?
Någon som har tatuerat sig i munnen? kanske till o med på tungan?? Visa bilder här isf! :)
jag funderar starkt på å göra insidan av underläppen… vad det blir får ni kanske se inom en snart framtid *tss*

Min mosters pojkvän har en på insidan av läppen. han har tatuerat in sitt smeknamn Mögel..
haha ;)
jag tycker det är grymt snyggt med tatuering på insidan av läppen asså =)
har en kompis som tatuerat in sitt favoritband abba på insidan av läppen :D kan fråga om jag kan få lägga upp en bild! fast inte nu^^

#4 gjorde det inte vansinnigt ont?
MVH Isnornin
#4 najs :)
SMMM; håller en tatte på insidan av läppen lika länge som på t.ex armen?
#7 borde itne den hålla längre? Den är ju inte utsatt för väder och vind eller ens solljus/art. ljus? och vävnaden i munenn läker ju snabbare än hudvävnad…..
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#8 Men inne i munnen är det ju ständigt blött? Jag undrar eftersom en kompis tatuering försvann på insidan av läppen :)
#5 Nej faktiskt inte, trodde det skulle öra ont men det va mest obehagligt. :)
#6 Tackar tackar.. :)
#7 Nej det gör den absolut inte har fyllt i min 3ggr nu på lika många år. Det slits och sen kan det inte läka på samma sätt eftersom den e just i munnen och saliven gör den fuktig. Blir juh ingen skorpa eller så.
bara för at tlogiken säger en sak så behöver ju itne sannignen vara densamma ;)
#11 Vad menar du?
min logik säger att i munnen läker saker snabbare och där skyddas det också från solljus som bleker osv….
men uppenbarligen höll ju itne min logik om man måste tatuera om det i tid o otid?
#13 Nä, det verkar inte stämma :)

Haha! Då kan ingen veta om man är tatuerad xD
#15 Sant. Men men meningen med en tatuering är ju inte att andra ska veta ;) Meningen är att DU vet och att tatueringen är speciell för just dig :)
*snart* 

Jasså minsan?:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆