Svenska tatuerings mässan.
ngn som vet om man kan tatuera sig på den mässan eller om det bara är typ "uppvisning" så att säga. Har inte varit på liknande tidigare :)

Man kna tatuera sig på mässan, men alla tauterare är nog bokade redan. Lite sent ute nu ;)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Jaha okej, jag fick nämligen en reklamgrej om mässan idag hos piercaren, och hoppades på att det var typ "drop in" aktigt om det nu skulle vara så att man kunde tatuera sig där. Men då är jag kanske lite för sent ute trots allt :(
Naa.. de tycker jag väl inte! Om man är där när de öppnar eller tidigt iaf så kan man säkert få något gjort. Visst lär de vara kö till en del men en mässa är ju även till för sånt där.. så som sagt, är man i tid kan man nog få sig en drop-in tid:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#3 känns ju lite som att det är därför man åker dit. För att träffa tatuerare som man annars inte har möjlighet att träffa, och hittar man en som man gillar så vill man ju så klart göra sin tatuering på plats :P Det är pojkvännen som är sugen på att gadda sig och vi tänkte att det kunde vara kul att göra det på mässan om det fanns möjlighet, men om det inte gör det så vettisjuttan om vi ens åker. Tycker inte riktigt att det är värt att betala 100-150kr för att gå omkring och glo på när andra som man ens inte känner tatuerar sig.
Det e faktiskt en hel del tatuerare som har "drop-in" på mässorna. Gäller bara att hänga på dörren om det e nån spec man vill bli "förskönad" av…
#5 okej då kanske man kan göra en trip dit iaf då :D
Ja som jag sa, jag tycker iaf att de kan gå med drop in.. de är det mässor är till för bland annat. Och varje år jag vart där så har de åtminstone vart människor som kommit in och frågat om dem har tid. Har dem tid så är de klart dem fixar.
:D gött
jajamensan, kan du hälsa på mig me (A) haha.. försöker ragga folk, har ingen att gå dit med^^
kommer vi bara iväg så är det klart :) vore asnajs o ses ju :)
hehe jaa. de är alltid kul med nytt folk:)