Gaddning du aldrig skulle göra
Jag som rubriken säger…vilken typ av gaddning skulle du aldrig få för dig att göra, inte ens för en större summa pengar ;o)
Jag skulle aldrig gadda en liten ros på skuldran/axeln eller någon annan kroppsdel. Jag vet inte varför jag känner så stort anti mot just en liten ros helt alena :o/
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Svårt att säga motiv på nånting man aldrig skulle göra.
Ett hakors står ju för så mycket hat och det är så långt borta från mig som man kan komma så det skulle jag aldrig göra.
/Christine

Där sa du nått…fast det är ju rätt självklart om man har alla getter i hagen ;o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Jag ser det också som väldigt självklart att inte göra. men det finns ju folk till allting som vi känner till :P
/Christine
Jaa alla sånna tecken som står för saker jag inte står för, helt enkelt:)
Och annars måste jag nog säga pinupor.. på andra kan de vara HUR snyggt som helst.. men jag skulle aldrig få för mig att göra de själv. Vet inte varför faktist. Annars är de väl tatueringar med massa olika färger.. jag gillar svart/grått och ska kaaaanske ha lite svagt lila i framtiden:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag skulel aldrig tatuera in en tatuering som ser ut som om huden öppnar sig och man kan se innanmätet :/
Och så klart inga tatueringar som står för ngt.

Jag skulle aldrig tatuera mig i ansiktet. Och inga motiv som inte står för något. Har inte tattat mig än men tänker på det väldigt ofta. och då kommer det bli något som betyder något för mig.
#5 Det tycker jag är asfräckt, tur att alla tycker olika :)
Jag skulle nog aldrig kunna tatuera något som ser verkligt ut, alltså ett porträtt av någon/något. Tycker mest dom ser läskiga ut :/
Motiv jag aldrig skulle göra är hakors eller något annat som förknippas med rasism och allt som har med det att göra.
Kroppsdel som jag inte skulle göra nått på är könsorgan eller ansiktet.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Namn!!!
Varken mitt eget eller någon annans, har sett alltför många med för länge sedan bortglömda kärlekars namn förevigt instämplade på sin hud.

hmm, det är nog en hel del. namn, möjligen nåt inom närmsta familjen eller så. gillar inte såna grejer som är populära en viss tid och inte precis betyder nåt (ros, delfin osv). inga politiska symboler jag inte är helt säker på att jag står för hela livet. finns massa fler grejer, och så har jag kroppsdelar jag vill ha ofärgade såklart.
överlag vill jag nog ha saker som har djup betydelse för mig, eller har haft stor betydelse. har det bara betytt tillräckligt mycket under nån period av mitt liv gör det inget om det inte är lika djupt engagerande resten av livet, det har ju ändå format mig till den jag är…
Skulle aldrig tatuera något jag inte skulle kunna stå för. Särskilda motiv jag aldrig skulle göra är t.ex tribaler, stjärnor, kinesiska/japanska tecken
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
stora änglavingar på ryggen
#12 Djävulsvans då?;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

tribaler eller kinesiskatecken skulle jag nog aldrig göra….
det jag inte tycker passar på min kropp.. finns ingen speciell stil jag bojkottar så inte ens tribaler skulle vart något större problem sålänge det passar in :)
för en större summa pengar skulle jag nog kunna göra vad somhelst sålänge man kan tatuera över den inom snar framtid :D inte händer, hals och ansikte då dock.