Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1542 ggr
LinnJ
0

Tragus piercingt

Gjorde en tragus piercing den 28 Januari, gick jätte bra men gjorde för jävligt ont (har mkt låg smärttröskel). I alla fall sa han som gjorde min piercing att jag skulle komma tillbaka om en månad för att byta stav. Nu när det har gått en månad så tycker jag inte att den läkt klart, det är fortfarande sårigt (det gör inte ont). Som sagt så är jag väldigt känslig för smärta och om han ska ta ut hela staven och byta så vet jag inte om jag klarar av det just nu. Min kompis sa till mig att man bara klipper av staven, är det sant? Sen så skulle jag vilja ha en kula med lite färg i, ex en vit sten. Kan man köpa det på nätet? Vad jag såg så kunde man inte köpa det på piercing studion. Någon som kan hjälpa? :)

Linn
0

varför skulle man klippa av staven? Gör det ont om du snurrar på den? Om det inte gör det kommer det nog inte göra ont att byta stav heller. Och givetvis finns det kulor med pärlor i. :)

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

[jenkass]
0

det bästa är om du ringer till din piercer och säger att den inte läkt färdigt riktigt än. Förhoppningsvis har din piercer ett sådant smycke som du vill ha som du kan köpa när du byter…

Liss
0

Jag tycker du kan gå till din piercare ändå. Han ska kunna hjälpa dig även om den inte är läkt:) Då kan han kika lite på den ifall de skulle vara något också. Och dem brukar ha en hel del kulor och prälor.. bara att kika efter det med.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Telefonkontakt
0

Min tragus tog 6 månder att läka, men jag fick byta smycke två ggr. Från stav till ring pga ev keloid som drig sig tillbaka och sedan tillbaka till stav då keloiden dragit sig tillbaka till stav och hålet blivit ömt av att ha formats om. Om den inte är läkt så ska du inte byta, men gå till piercaren och prata

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Linn
0

#4 keloid?

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Karmatarerskanise
0

Jag undrar också vad det är, hittar inget om det på nätet.