OT Måste bara få
skriva av mig lite här…
Är så besviken på min bror! jag har haft svårt att bestämma mig för vad jag verkligen vill jobba med när jag "blir stor" och för någon månad sen så gick det upp för mig så självklart att jag MÅSTE bli tatuerare.. och idag säger han självklart; hur länge tänker hålla fast vid att du ska bli tatuerare då? tills i morgon eller? haha! ja det kanske inte låter så hemskt, men för mig var det det! min bror är ju den som brukar stötta mig! och när han bestämde sig för att bli bartender så stöttade jag honom till 100% varför ska det vara så svårt för honom att göra det för mig?!
well well, jag ska visa dom… helt klart! lilla söta Zandra KAN klara sig ute i den stora kalla världen! 
Vad kul att du ska bli tatuerare :)

ja, ska bara hitta någonstans man kan få bli lärling också!:)
Jo, och det kanske inte är det lättaste :/

njae, gissar på att jag kommer få vara beredd på att pendla eller så, det finns ju inte alltför många tatuerare i gävle
Jag håller tummarna iaf :)

tack:)
Du får gärna hålla oss uppdaterade här inne så i ser hur de går :)
Ja, vad kul att du vill bli tatuerare:) De lär ju vara ett skit häftigt jobb om man är konstnärligt lagd:)
Tycker inte du ska lyssna allt för mycket på brorsan. Jag lyssnar inte på min för han är likadan.. de är bara såndär syskonkärlek som de kallas:P Dem ska alltid komma med dumma komentarer när man minst behöver dem. Du ska se, om du väl kommer igång kommer han säkert stötta dig med:)
Lycka till hörru:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#7 just nu fokuserar jag på att träna så mycket som möjligt, var till en tatuerare i sandviken och frågade vad han tyckte och så, så jag har fått lite tips därifrån. Jag ska vänta tills jag verkligen har ett skissblock med toppenbra bilder att komma med, innan jag börjar jaga lärlingsplats:)
#8 ja det har du nog rätt i! =) har ju tommy som tror på mig och faktiskt ser allvarligt på tatuerandet iaf, och jag tror pappa har börjat förstå lite nu med:) satt och terrade honom med tatueringstidningar och liknande, och han blev förvånad över hur duktig man faktiskt måste vara:) tack!
#9 Så alltså måste man ha en massa bilder att visa upp då?
Ja där ser du, du har en hel del redan.. och jag är med på din sida;) Tycker de är super skoj.. hade med velat bli tatuerare, men tror inte jag har kurage till det.
Joo man bör vara riiiktigt duktig för att bli tatuerare. Som sagt måste man ha en bra konstnärlig linje i sig:) De är ett plus om en tatuerare är artist menar jag.. hehe:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Alltså brorsor är ju sånna, han kanske är avis? :P Men stå på dig! Klart du ska kämpa för det du vill =) Jag är med dig!
/Christine
kul med fler tjejer i branschen ;)