Ögonbrynet, piercing .
De brukar ta 5-8 veckor för en ögonbrynspiercing att läka. Men de är individuellt..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jo d vet jag :) Hoppas d inte blir infekterat bara :) men än så länge verkar d inte bli d iaf :D hehe , men mina två andra piercingar läkte utan problem:D
Ja sköter du den ordentligt så blir den inte infekterad:) Och pilla inte på den är viktigt, så de inte kommer bakterier- de är så det blir infektioner:)

Yeaah :D fasen börjar nästan bli lite beroende av att pierca mej :D Nästa blir nog en såndär industrial lr va den nu heter :D
#4 Du passade i det.
Och industrial är så jäkla snyggt :)

#5 ahh tack :D
#4 Haha.. mm.. de säger du inte^^ Jag började med näsvingen, sen läppen.. och sen ville jag inte ha mera i ansiktet;) men så kom de till en septum med.. och så var jag nöjd. Nu helt plötsligt vill jag ha två stycken i vänster ögonbryn med fast vågrätt. (som på bilden till surface artikeln om du ser)
Alla bodymods gör en ha-sjuk! Man vill bara ha mer och mer.. men man får väl försöka sätta en gräns någonstans:P

#7 jaa :D heh ja har tänk nu med att ja inte ska ha mer i ansiktet heller.. men d bli väl en i läppen säkert oxå så småning om hehe .. fasen , ska ju tatuera mig oxå .. när man sparat lite pengar ^^
#7 hehe aa.. ta de lungt bara, så dem hinner läkas imellan:P
Jo de är ju ekonomin som säger stopp för de många gånger, och de kanske är bra^^ Vill ha en tatuering för 7-8000:- :P

#9 ja du , d e inte billigt :D hehe men förhoppningsvis ska ju resultatet bli bra , lr a d SKA bli bra :)
#10 haha jaa de är väl förutsättningarna:P