Vad är de du faller för?
Vad är det du faller för inom tatueringar i första hand? Är de tribaler eller kinesiskt? Kanske blommor eller djur? Eller tecken och symboler? Old school med spelkort och dödskallar? eller new school med roliga spelfigurer?
Vad gillar DU!?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
jag gillar typ allt! sålänge det är bra gjort och sådär :) det enda jag inte gillar är väl tribals som jag kan komma på nu..

new school och biomech gillar jag skarpt

Jag gillar mest tatueringar i svart och gråskala. Tycker att dödskallar är riktigt snyggt men skulle inte vilja ha det själv. Mitt ex har jätte läckra dödskallar och demoner på hela armen. Jag tycker inte om tatueringar med för mycket färg. Planerar att tatuera fjärilar på underarmen framöver men har inte bestämt hur den ska se ut och om det ska vara någon färg. Jag gillar inte indinanmotiv och fjädrar och sånt.
Blackwork och blommor är ngt jag verkligen gillar.
Sen gillar jag saker från de flesta kategorier :)
old school, vikingamotiv och biomechanical
Jag gillar mestdels blackart och mycket detaljer i saker. Jag gillar former så som stjärnor och tecken, små prylar, pilligt! kolla bilden, med massa smågrejer över varandra - vet inte riktigt vad man ska kalla det. Skulle vilja ha en sån slags tattoo iaf.
Gillar old school skarpt också!
Egentligen gillar jag väl det mesta, men bara vissa saker hamnar på kroppen:)
Biomerch är också otroligt coolt, men måste vara svårt att utforma.

biomech är en blandning av biologiskt och mekaniskt, typ blandning mellan blodådror, muskler, och mekaniska delar som kugghjul och annat kul
#8 Jo jag kollade upp det:) Jag gillar också sånt, men visste inte namnet på det.

#7 ja grymt snyggt när den är bra gjord!

#8 okej:)
#10 när vad är bra gjort?:)

svårt att förklara, men det ser ut som att olika delar står ut från kroppen och att det tex ser ut som att huden öppnar sig där tatueringen börjar.. förstog du?
jag är kass på att förklara
dubbelpost…
Drakar & oldschool (hjärtan + banderoll e.dyl), dödskallar (men de ska vara lite personliga då)
Det mesta går väl an utom "grötiga och invecklade mönster" dvs dödskallar och drakar som lätt blir för mycket (påbyggda tatueringar i omgångar…), hoppas ingen tar illa upp för det är ju upp till var och en att tycka vd som är snyggt och inte.
Älskar själv rosor, fjärilar samt "barnsliga" motiv…
Framförallt BioMech fast med feta linjer och helst stooora motiv typ helarmar och så.

gillar allt utom det du sa :) (lisette s)
#18 Utom det jag sa? jag sa en hel del:P

Vet inte vad det är jag faller för, men jag vet att jag INTE gillar tribals, pinups, porträtt (även om kat von d gör snygga så skulle jag aldrig kunna tänka mig det, förutom på ett djur kanske). Gillar nog inte heller ord… vad finns det kvar? :D Blommor är snyggt tror jag… iallafall om de är rosa.
golf.ifokus.se

ja och jag är nog lite kräsen :P gillar sånt som ingen annan har.
du ska få se sen när min är klar!

fast ok new school gillar jag!
#21 Hehe jaja.. och jag gillar de mesta!:) Förutom tribaler då dock..

ja tribaler är d "osnyggaste" jag vet

vanliga svenssontribaler är sjukt fula. men dom kan vara sjukt snygga om dom är bra gjorda!
leta upp avsnittet av tattoo wars där tribalkungarna möts. dom är så fräna.
Det e tråkigt att det har blivit allmän uppfattning att man ska "hata" tribaler… Jag har iåfs själv tribaler som jag önskar jag gjort annorlunda. Men det finns faktiskt riktigt nice tribaler med..
Ja visserligen finns ju det såklart:) jag har ju en själv i princip.. en tribalsol som jag ritat själv. Men jag hatar ingenting.. jag tycker bara mindre om.. som sagt gillar i i princip allting inom tatueringar.
Att göra en tribal med något annat kan vara riktigt snyggt enligt min mening.

Allt som är i färg, gärna old school. Absolut inte tribaler.
Oldschool och biomech :)
Jaa finns en del men något som går bort är tribaler iaf ;D
Gillar allt med mkt färg, dock en viss dragningskraft till Japanskt just nu.

alla som gjort tribaler verkar ångra sig
#32 alla är väl att ta i :) men det är oftast det negativaman lyssnar på och det som sprider sig.
jag älskar nördtatueringar och sånt som har en långsökt berättelse bakom, och snygga sleeves. har så svårt att säga en viss stil, sålänge det sitter på rätt person så är det snyggt helt enkelt därför jag är en av de få här inne som inte har något emot tribaler verkar det som…
#33 Jag gillar också tribaler bara de är färgglada
danino, den uppfattningen har inte jag.
Neeh inte har jag ångrat mig heller.. har aldrig sagt det heller! Har heller inte sagt att jag inte tycker om tribaler överlag. Det finns snyggt gjorda sånna också.

Jag skulle föredra nåt märke eller något naturligt, som träd t.ex.
Jag gillar det mesta. Men old school är nog en favorit. Och det mesta som är färglatt. Sen gillar jag när det är lite udda (ovanligt va? ;), typ ovanliga placeringar…

Det finns ju mycket olika tribaler och min i svanken är min absolut bästa tatuering. Ibland kan de ju givetvis bli lite tråkiga men min har sköna former o passar perfekt. Oldnewschool med fina pinupor är en favorit just nu

Hmmm gillar ej tribaler, vikingamotiv samt sjömanstattoos osv hehe… Däremot älskar jag dödskallar, drakar, pinuppor samt annat smått o gott
Gillar inte tribaler. Annars det mesta beroende på vem det sitter på, det ska ju passa personen också :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

oldschool är ofta det jag faller för ;) Gillar liksom ganska olika saker, men det ska vara riktigt skarpa linjer om det ska vara riktigt snyggt tycker jag :)
orientaliska motiv är vad som verkligen symboliserar tatueringar i min hjärna :)
är även en sucker för välgjorda biomechmotiv.
≧◔◡◔≦

Jag ska ha min Tingeling på underarmen.. thats it :)
I övrigt så gillar jag de mesta, så länge de sitter på rätt person och det ser ut som det finns en tanke bakom.. Att det symboliserar någonting för just den personen. Annars är det väl lätt att man ångrar sig också kan jag tänka :)
Carpe Diem