Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 2701 ggr
L8sson
0

tatueringsmaskin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Igår så satte jag och Richard ett bud på ett tatuerings kit!

om cirka 6 timmar så avgörs de ifall vi får de eller inte ;)

kolla bilden va de är vi får =) 2900:- har vi givit som bud =)

[slo]
0

Najs ;) Fast det ser inte ut som det är svensk stickpropp på de där… :P

L8sson
0

#1 =) du jag vet ingenting om de där ^^ de e richard som sa att han ville ha =)

Telefonkontakt
0

Hur ska ni sterilisera nålarna?

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

L8sson
0

#3 jag har ingen aning, kan inget om sånt. richard har tatuerat förr så han ska kunna de.

Liss
0

Förhoppningsvis är väl nålarna redan sterila eftersom dem är packade en och en.. men annars är de bara en autoklav som kan sterilisera ordentligt. Och de kostar ju en hel del..

Är lite skeptisk mot sånna paket över internet faktist.. men hoppas ni får bra grejer.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[tiiia]
0

man kan väl köpa nya nålar som är förpackade så där? har för mig att jag sett det ngnstns.

Mischa
0

Eller kanske gå till en lokal studio som har autoklav och "hyra" den.

≧◔◡◔≦

skrellet
0

vad jag sett så är alla nålar packade en och en, och alltid sterila.

L8sson
0

vill bara medela att vi "vann" auktionen ^^

så nu e richard glad =)

jo dom i förpackningarna är kanske sterila, jag kanske kommer lära mej lite, han ska träna på gris skinn först.. har han berättat

mjioo
0

man ska inte lita på att de är sterila om de som säljer grejerna säger att de är det så autoklav är bäst att ha tillgång till om man vill vara säker men grisen är ju redan död(hoppas jag^^) så det är nog lugnt.

det finns fejkskinn att köpa har jag sett på någon siga, det är nog lite fräschare än grisskinn.

L8sson
0

#10 jo den e död antagligen ^^ de kanske är fejk skinn :P han sa gris iallafall, de va så länge sen sa han, så han måste träna mkt först.

Telefonkontakt
0

Träna med osteriliserade nålar är okej, men låt inte honom sätta nålen i någon förens grejerna är sterila med autoklav!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

L8sson
0

#12 jag tror inte han gör de. han vet va han sysslar med.