Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettallmänt
Läst 1412 ggr
Liss
0

Bestämt mig nu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag bestämt mig att jag iaf ska gå upp till 10 mm i öronen. Tycker de är så snyggt helt plötsligt när jag kollar runt. Tunnlarna blir genast mycket snyggare på folk också i 10 mm:P Visst, jag tänkte att de var stl blindhet ett tag. Men nu har jag tänkt länge.. så de får faktist bli det.

Dock får jag vänta tills jag har råd med tunnlar. Tänker inte töjja som förra gången till en stl och gå runt med stickarnålar tills jag har råd^^

Och ännu en sak då, är de någon som är intresserad av en 8 mm stål tunnel?? Den är helt oöppnad eftersom jag fick den senare än den första jag beställde.
Så den första kan jag nog inte sälja.. eller ja! den går och koka iof, eftersom de är stål, så om de är någon som inte är så petig med att den är använd i 2-3 veckor kan även köpa den!:) (kokar den naturligtvis innan också)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[slo]
0

Hehe :) Tyvärr så har jag siktet inställt på 5mm… Men vi får väl se om ett par månader om ingen annan är intresserad :P

Telefonkontakt
0

jag bryr mig inte om ifall någon annan har använt ett töjsmycke om det är läkt och min töjning är läkt. Det är inte sås tor risk för att något ska hända? Men koka är annars bra

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Liss
0

Neh de lär inte vara några problem med den jag använt heller. Om man kokar den dör ju alla bakterier som skulle vara iaf. Och då är den ju ren åtminstone..

Får se om någon är intresserad av 8 mm.. dem är ju riktigt snygga iaf!:)

hehe jag vill köpa nya NU!:P

Liss
0

#1 haha.. man bestämmer sig för ett mått jaa.. jag bestämde mig för 4 mm först^^ och sen 8 mm som högst.. och nu vill jag ha 10 mm:P

[slo]
0

#4 Jag fick hem 3,2, 4 o 5mm ringar igår… Och tycker fortfarande 5mm-ringen är maffig ;) Men den som lever får se!

Myrkur
0

10mm är skitsnyggt! Töjde mitt högra öra till det i söndags^^

danino
0

snyggt!

Liss
0

#5 hehe.. de är lätt att ändra sig när de gäller bodymods har jag märkt. Jag tyckte inte ens de var snyggt med tunnlar förut:P

#6 Yes de är jätte snyggt. Men jag börjar inte fören jag har smycken till de:)

Liss
0

Ingen som är intresserad?:) Känns så tråkigt med en oöppnad som bara ligger och skräpar^^

Mischa
0

Hur tjock är den på bredden?

≧◔◡◔≦

Liss
0

Tyvärr har jag ingen mätstock för de.. Men menar du bredden så är den som sagt 8 mm.. längd vet jag inte.

http://www.star-piercing.net/sunshop/index.php?action=item&id=2841&prevaction=category&previd=300&prevstart=18

SMMM
0

kokning dödar långt ifrån alla bakterier.

Således onödigt bättre att tvätta med en antibakteriell tvål och vatten.

Mischa
0

står bara diameter, men verkar tyvärr för tunn för vad jag hade tänkt testa att ha den till.. :)

≧◔◡◔≦

Liss
0

#12 Jo brukar göra det med faktist:)

tessa
0

#0: Pris? =)

Liss
0

#15 Den oanvända, ouppackade, kostar som inköps priset 80:-
och den använda kan väl kosta 60-65:- (inte de minsta fel på den använda och den går att tvätta och koka ren)

Beafer
0

sluta frestas! jag vill ju ha precis sånna tunnlar ju!!! grr! :D

Liss
0

#17 Jaa? och jag har två till salu?:P

Denna kommentar har tagits bort.
Beafer
0

#18 det va ju det jag menade med att du frestas ;D haha! åh, blir så sugen!

Liss
0

#20 Tss.. vill du köpa dem då?:)

Beafer
0

#21 jag vill som fasen.. men jag har nada pengar. måste lägga undan allt till konserter och studentprylar :P

Liss
0

#22 Äh.. dem är ju inte så dyra;) Helt nya "örhängen" till studenten sådär:P

Beafer
0

#23 baaaaah! sluta frestas ;D haha! nej, men vi får vällan se om jag lyckas skrapa ihop en slant ^^

Liss
0

#24 Du får ju båda för 120:- dessutom, eftersom du har mina skor^^

Beafer
0

#25 men då blir det billigare om jag köper här :) dom kostar 80 här och jag har rabatt :) men va, skickade inte mamma skorna? :S jag trodde att hon hade gjort det för längesen!

Liss
0

#26 haha.. neeh hon skicka dem aldrig. Isf skicka hon dem fel:S :P
Ja dem kostar ju 80:- styck egentligen med.. men den ena är ju lite använd och sen skorna som dras av så.

Beafer
0

#27 alltså, jag menade att dom blir billigare om jag köper i butik ^^ eller va det det du menade? haha! :D då blir det bara 112 spänn :) sen om jag räknar pjuckpengarna blir det ju ännu billigare ;D

Liss
0

#28 hum.. okej. Ja de blir ju iaf ingen frakt på dem här heller..

Liss
0

Är de INGEN som vill ha 8 mm tunnlar?^^ Dem ligger här och gråter och vill bli använda:P

Beafer
0

fast jag behöver ju inte betala frakt.. jag går ju bara till butiken ^^  biiiilligt biiilligt! men ja.. även om jag gärna vill ha nununu, så har jag inte råd :( får sitta och dreggla över bilden när du har dom i öronen istället ;D du passar så bra i tunnlar!

Pimu
0

Jag är intresserad av 8 mm's tunnel .. men  .. dock inte just nu
har inte börjat o töja än .. så de är en stund dit .. *ler*

Liss
0

#32 Är du intresserad av att köpa dem nu?