Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttöjning
Läst 1101 ggr
Theres
0

Om en månad...

…fyller jag år.

Någon som vill ge mig 2 av dessa i present? Oskyldig
Och 2 sånnahär :P

Finns det något du vill ha, men som du är för fattig för att köpa? Visa =)

golf.ifokus.se

mjioo
0

om två dagar är det en månad sen jag fyllde år och jag önskar mig ett par fina pluggar ifrån den sidan så när ni ändå är i farten.. Oskyldig

finns massor jag vill ha men piercingsmycken är inget jag prioriterar nu, tatuering däremot! och en fin kamera (någon som råkar ha 280 000 och vill köpa en hasselblad till mig?) och ett par skor som det råkar vara rea på (finns tre par kvar i min storlek i hela gbg!) usch nu får jag lite ångest över att jag snattat pengar ifrån mitt sparkonto för att kunna betala en försenad beställning ifrån star-piercing..

Theres
0

Alla som köper tunnlar till mig får komma på min singstar-fest? Räcka ut tungan

Det finns ju massa annat jag vill ha, men tänkte be om något billigt här va ;)

golf.ifokus.se

mjioo
0

haha smidigt att be om något som är en liten svag punkt här också :) håller tummarna för att det finns någon generös person här inne som älskar singstar! Skrattande

Theres
0

På tal om ingenting… MSN funkar inte… någon mer det krånglar för?

golf.ifokus.se

Liss
0

Ja jag fyller år om 16 dagar.. så vad får jag då?^^

Vad jag vill ha? .. neeh jag borde väl inte ens börja.. men men! Vill ha en tatuering för 8000:- och en annan tatuering för kanske 1000:- och en till tunnel i 10 mm. Pengar till frisörklippning. Nya kläder är alltid trevligt. Men jaa! jag får nog leva utan ett bra tag till;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

mjioo
0

#4 har gett upp detdär med msn för längesen, använder miranda det är toppen och tar jättelite plats :)