HJÄLP förslag handled
Så här ligger de till. Jag har ärr på min handled, självförvållade i en förvirrad fas i mitt liv.
Ärren är inte så jättetydliga, men jag stör mig oerhört på dem, trots att de bara syns om man kollar nära och när de är kallt/varmt. (tur med läkekött iaf..)
Dessa vill jag tatuera över och jag har grunnat på motiv i två år nu. Men helt idélös.
Förslag någon? Bild, teckning, idé, allt mottages mer än gärna.
Nån speciell "stil" har jag inte.. Allt från blommor, "statements" till drakar och döskallar.
Brainstorm alla nu =)
Paulina

Kanske ett kinesiskt tecken för "styrka" eller nått, antar att du hade en svag period och nu kunnat gå vidare
Jag har desamma.. och ska tatuera in två fjärilar vid handleden eftersom dem står för hopp och att hoppet finns kvar. Men de är min ide de^^
Men ta något som du gillar helt enkelt.. något som står för dig? Några fina körsbärsblommor på en gren kanske? De är bara du som kan bestämma vad du vill ha:) Titta igenom bilderna som finns under länkar här inne och inspireras.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

http://www.tattoofinder.com/find_tattooOne.asp?flash=17593
Tycker denna var fin…
Jag har inte riktigt nå som står för mig, som jag inte har tatuerat in än, eller så är de planerat för andra ställen..
Japp, ska kolla på länkarna, men ni får gärna komma med idéer ändå, man vet ju aldrig om de inte dyker upp nå som man kan göra till sitt på nå vis ;)
Paulina
Snälla…
Paulina
Gör inget du inte känner 100% för, handleden är endå något du kommer ha inom synvinkel hela ditt liv.
≧◔◡◔≦
#6 Ja, den aspekten är jag väl medveten om..
Paulina