Hello
Hittade just till den här sidan och gillar den verkligen! :D tatueringar & piercings är så snyggt, vill ha :( tyvärr så har jag inte 18 än och mina föräldrar vägrar med både piercings och tatueringar :P men den tiden kommer :)
Jag har sammanlagt 4 hål i ögonsnibbarna och en helix (som jag lärde mig nyss att det hette, hade ingen aning om det innan. Man lär sig nåt nytt varje dag ;) haha)
Men jag har lite problem och brist på fantasi här :/ Jag behöver tips vad för örhängen man kan ha i helix. Har några vanliga "ploppar" men tkr att det inte syns nå bra. Vill ha ring men mina är så smala så dom syns inte heller…
Har ni något tips på vad ni har i er helix? Och vart har ni köpt det örhänget ifrån? Gärna bilder också så jag får lite inspiration :)
/Sandra
det finns lite allt möjligt att välja på… Själv har jag en vanlig silverplupp.. Om du kollar under länkar här på sidan längst upp så finns det en kategori som heter Piercingar, där e länkar till massvis av webshopar.. Exempelvis http://www.star-piercing.net/sunshop/index.php?action=category&id=209

#1 Okej :) tack
Välkommen Yeako :)

#3 tack :) känner jag igen dig från råttor.ifokus? :o
Välkommen hit Yaeko! Hoppas du kommer trivas:)
Om du går in på jenkass länk så finns de även mera under kategorin "earpiercing" som man kan ha i helix. Beroende på hur stort hål du har med. Dem flesta där är i 1mm:)
Jag själv har en dödskalle därifrån just nu. Den är 1.2mm .. riktigt snygg enligt mig som älskar dödskallar;) se bild* ignorera den snygga pinnen;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#5 Jag har väl 1mm, har inte töjt så jag vet inte x) är inte så inne i piercings…ännu!
Jättesnyggt örhänge hade du :) ska kolla vidare lite på olika sidor som ni hade tipsat om i en annan tråd som jag hittade nu :)
Yeaeko; Japp, Är lite där inne också ;)
"Jag har sammanlagt 4 hål i ögonsnibbarna och en helix"
hehe jag är en sån där som märker sånt där ;)
du mena öronsnibbarna va? :D
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

#8 HAHA, OJ X'D ja, det är visst bara du som märker sånt.
Och nej, jag har inte hål i ögonsnibbarna.