Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1458 ggr
baby-lovedoll
0

Kostar ungefär?

Jag ska göra en ganska enkel tatuering nu i sommar, och undrar vad den kan tänkas kosta.

Den kommer vara runt 10 cm hög och ganska smal. Ingen färg utan bara svart. liksom en ängel med vingar och så ^^

Någon som vågar sig på en ungefärlig gissning?  Ska till tatueraren i maj och höra lite, men vill gärna ha ett litet "humm" om vad den kommer ligga på.

Liss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mja, de kan väl gå på från 500:- till 800:- kanske? Lite svårt efter bara en beskrivning:)

Men min på skuldran kosta 400:- och den är rätt liten och bara svart. Men dem flesta tatuerare brukar ha minimum på kanske 500:-
Olika överallt alltså:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

mjioo
0

hum jag har ju en stjärna(ca 10x10cm) och den gick på 1500kr (men den sitter på midjan också)

beror på vart du går, om de tar timavgift eller avgift för motivet och hur mycket detaljer det är.

baby-lovedoll
0

Okje tack för svaren ^^  Jo de är lite svårt att avgöra efter bara en beskrivning, men ja ska väl höra mej för hos lite olika tatuerare :)    Men nu känns det som om jag vet på ett ungefär vad den kommer kosta :)

[Mova]
0

Jag gjorde en liten helt svart text på halsen på 4 ord, och den gick på 1500kr.. satt i 40min  :)

Liss
0

#4 Halsen brukar dock vara lite dyrare.. iaf här och på vissa andra ställen har jag hört. Eftersom de är lite pilligare på halsen antar jag.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

baby-lovedoll
0

okej min ska vara på skuldran iaf :)  Men velar lite mellan den där ängeln eller Lilla My ^.^

Veratatto
0

Hej:)

Det ær alltid så svårt att sætta ett pris på något nær man inte har sett sjælva motivet, men om jag skulle sætta ett ca pris på vad jag har tagit så hade du nog hamnat på ca 800-1200 kr.

Vera Pain