Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettköp-och-sälj
Läst 6908 ggr
Liss
0

Lite nytt igen

Har nu beställt tre nya grejer..

En ny cirkular barbell till septum piercingen, när jag väl kan byta den.

Och så en dödskalle barbell till helix piercingen

Och sist men inte minst, en ny tunnel i 10 mm ist.

Så nu väntar jag på att få det också.. stod att de skickats, så borde komma imorrn tycker jag.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Mova]
0

beställde du får starpiercig.net? supersnygga smycken iaf:P

Liss
0

Japp.. har för vana att beställa från dem faktist. Dem är billigast av alla sajter jag kollat. Dock har dem ju lite problem med att leverera ibland, men brukar hjälpa att påminna dem lite^^

Liss
0

Gud vad trött jag blir dååå!! Fick grejerna idag.. och tyckte cirkular barbelln var riktigt liten! Och jaa, på pappret står de 8mm i omkretts! hur tusan ska jag få i den där lilla skiten:( Och jag är super säker på att jag tog 10mm just för att vi hade pratat om de.

Så nu vart de att skriva till dem IGEN! Hoppas dem fixar de! Har ju inte brytit upp påsen ännu, så de borde dem fixa!:( Tråkigt bara med massa fel.. ville ha mina prylar NU!

Karmatarerskanise
0

Förstår att du e sur :/

[Mova]
0

usch, vad tråkigt för dig, själv fick jag mina grejer idag.. en sån tunnel i stål med strass stenar :)

Liss
0

Jo tunneln fick jag rätt iaf^^ nu ska jag bara få upp de till 10 mm med.. men de går iof på en dusch. Men har ingen nål i 10 mm dock.. och kan inte bara sätta i tunnel tror jag:P

dem med starss är fina med:)

och dödskallen ska jag springa och sätta i nu ju.. vart så besviken på ringen så glömde de andra:P Lite glad är jag ju.. haha! nu kanske jag kan sova utan att få ont av den i helix med.

[slo]
0

Men lisette, skulle du inte sälja två 10mm tunnlar häromdan? :P Eller var det 8 kanske?

Telefonkontakt
0

#6 jag har ett töjhorn på 10 mm du kan få köpa för 20 med frakten inräknad :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Liss
0

#7 Neeh det var ju som sagt 8 mm^^

#8 Äsch då, har klarat mig utan att köpa sånt innan.. så de ska nog gå nu med. iof är ju inte frakten så dyr;)

Telefonkontakt
0

#9 slipp då ;)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

mjioo
0

åh har väntat i en evighet på mina grejer ch jag tycker att man inte ska behöva maila för att få sina grejer.. snart vill jag inte betala fullt pris för det. :(

Liss
0

#11 Neh de förstår jag!:(

mjioo
0

#12 väntat en månad om två dagar, så jag skickade iväg ett mail, de var fel på grejerna så de fick skicka iväg en ny beställlning och de vet inte när de kommer få hem det så de erbjöd mig något annat som jag sa ja till som ska skickas imorgon.

De får se till att skärpa sig lite om de vill fortsätta att ha kunder för jag tror det är fler än jag som kommer sluta beställa där ifrån om de inte slutar upp att strula till det! Tillochmed snabbare frakt och mer säkerhet på att man får hem rätt saker är värt några kronor.

En positiv sak är ju iaf att de kunde erbjuda mig något annat och att de är väldigt snabba på att skicka trevliga svar! sista mailet fick jag svar på efter fem minuter! tummen upp för det!

Liss
0

#13 Okej.. ja de låter riktigt skitigt! Dem har tyvärr de som rykte också..

Jag har inte fått svar på mitt mail ännu..

Liss
0

hahah.. för jag är ju rolig! nu har jag så mycket saker på en gång.. så jag har inte alls skickat ett mail till dem. Jag skrev ett och kopierade och skulle klistra in i deras mail. Men jag gjorde nog aldrig de^^ Men NU så!;)

mjioo
0

#15 haha okej men då kanske du får svar lika snabbt som jag, det står ju att de ska ha någon slagas chattfunktion(?) så man slipper skicka mail, det är smidigt! undra bara om det funkar..

Liss
0

Jaha, nu har dem svarat och jag svarat tillbaka. Imorrn ska dem skicka en ny i 10 mm omkretts och jag får behålla den i 8mm.. så de var ju snällt iaf.

Dock har jag väl ingen använding av den eftersom den är så liten:P

mjioo
0

#17 haha men då har du en perfekt present ifall någon med 8mm töjning fyller år! :D

Liss
0

nej nej.. de är inte tunneln de handlar om alltså:) de är barbelln.. dem man har i läppen är i 10 mm omkretts vet du.. eller vad säger man annars? och jag fick bara i 8 mm.. så den går knappt ens runt läppen och jag skulle ha den i septum, så de funkar ju inte alls:P

Vad kan man ha en sån cirkular barbell till liksom? ^^

Liss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är jag iaf nyduschad och fin också.. snacka om snygg accesoar i örat.. kanske blir nya grejen.

Liss
0

Så nu är jag iaf uppe i 10 mm.. NU räcker de^^ haha!

Och där ser man dödskallen jag köpte också, i helix:)

Ilokay
0

vad är det du har i örat?Skrattande

mjioo
0

haha jajustija! man kan ha den i örat! ;) ett tåll hål brevid töjning kanske? eller precis innan bråsket börjar där är det riktigt snygg med liten ring eller öppen ring

lycka till med att stanna vid tio ;) jag har lyckats hålla mit i ett år men snart blir det nog 12 iaf.. typiskt.

mjioo
0

nu ljög jag ju lite! har redan vart uppe i 12 en gång i båda öronen men gick tillbaka till tio efter två tre veckor :) då var jag duktig

Liss
0

#22 Haha. de är en stickarnål.. alltså en sån man stickar med.. dem finns ju i alla olika stl .. så tycker dem är bra^^

Menar du mitt på örat eller vad man ska säga, i kanten? Jao, de kan ju vara snyggt med en så lite iof:)

Jo men nu får de inte bli mer alltså.. så är de bara! Nu har jag gjort mina öron illa nog:P så 10 och inte mer!(A)

mjioo
0

#25 haha får hoppas på att du håller fast vid det då :)

yes kanten mitt på örat ska själv göra där nån dag och då blir det nog en liten ring eller en stav

Ilokay
0

#25 hehe finurligt^^

Liss
0

#26 Jo det ska jag faktist göra.. som sagt tyckte jag att 10 mm var fult förut t om. Man kan ju ändra sig^^ men inte mera.. då är jag bara stl blind om jag känner för de.

#27 Ja visst är det.. och billigt när ens mor har stickat när man var liten och hade alla stl upp till 10 mm;)

fiiiyah
0

haha va bra att hon bara har upp till tio då! då kanske du lyckas stanna där ;)

Min blogg: fiiiyah.blogg.se

Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

Liss
0

Jo förhoppningsvis^^ Fast just nu vill jag ju inte ha mer än 10 mm helt enkelt. Men man vet aldrig vilka dumma ider man kommer på senare.

fiiiyah
0

haha nej man vet inte alltid vad som kan hända i framtiden :D

Min blogg: fiiiyah.blogg.se

Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

Liss
0

Fan va arg jag blir på mig själv!:( Töjde ju till 10 mm igår.. och har jämt så bråttom, ville ha i tunneln direkt. Dock är de ju inte läkt ännu.. så när jag försöker få i tunneln går de inte alls eftersom de fortfarande är svullet och blir som en äcklig köttring ivägen då. Och jaa, såklart blir jag så sur så jag trycker tills de blöder:( Så nu har jag spräckt de här jäkla örat två ggr.. Su nu får jag väl sitta me den här snygga stickarnålen i flera månader tills de läkt en del iaf.

Karmatarerskanise
0

Men lisette:) Du får ju hejda dig ;)

Liss
0

Jaa.. nu är jag sur! de här örat kommer aldrig bli bra igen:( De börjar blöda nu så fort jag kommer åt de och så har de blivit som en äcklig liten blowout fast INNE i hålet på någe vis.

mjioo
0

åh det jag skrev skickades inte..

men iaf, gå ner någon storlek så det inte blir för mycket tryck på och gör rent två gånger om dagen med koksaltlösning och ta bort skorpor som sitter löst så det inte skaver då kommer det nog läka på nolltid!

har själv spräckt ena örat några gånger och när man är envis och inte vill gå ner i storlek så tar det längre tid för läkningen(iaf på mig) och då kan man snabbare töja upp det igen(men långsamt då örat är nyläkt!!) 

kommer gå finfint! :)

Liss
0

Jo.. jag vet! men de är ju den här jäkla äckliga blowout grejen också!:( Som en köttring inne i örat som blir precis som en blowout utanför om man har i nått bakifrån. Jag förstår bara inte hur de kan bli så I örat^^

mjioo
0

#36 det gör ju allt för att få bort sllt främmande ur örat när det läker :) förhoppningsvis så försvinner det ju!

Liss
0

Ja alltså.. hum! förstår du? om man typ för in stickan så blir de som en köttring på framsidan eftersom de är massa överflödigt kött INNE i örat som åker ut då pågrund av trycket. AS ofräscht! .. ska försöka ta kort!

Karmatarerskanise
0

Men låter inte mysigt alls

Liss
0

Såhär ser de ut bara jag trycker på baksidan av örat.. då åker den där köttringen ut UR hålet..

mjioo
0

förstår precis :) har vart med om samma sak massa gånger, inte så mysigt men för mig har det försvunnit när örat har fått läka, knepigt att ta såna bilder på sina egna öron :D

Liss
0

Och nu VARNAR jag för känsliga tittare!

Trodde inte de var så här illa.. men hela jävla baksidan är spräckt:( De märkte jag inte ens..

Liss
0

Ser ut som köttfärs i örat!:( SKIT!

Sorry.. beklagar mig lite

VARNING för känsliga tittare här med!

mjioo
0

huu läskigt att se bild på det :( kanske lika bra att gå tillbaka ganska många storlekar? ser ju inte alls bra ut

Liss
0

#41 Så du har med haft så?? som en blowout? men de försvann?.. de ger mig ju lite hopp iaf.

mjioo
1

hehe förlåt men egentligen är det ganska bra på ett sätt att du lyckats spräcka det och lägger ut såna bilder, folk som inte kan ta det lugnt när de töjer borde titta på bilderna och få sig en liten tankeställare! :) kan hända även de som vet om riskerna!

mjioo
0

#45 yes och det försvann ja, nu är det ju helt läkt och har varit det i ett år så det mår prima men när det var nytöjt och spräckt så var det inte alls mysigt

Liss
0

#46 Hehe joo jag vet! jag vet ju exakt hur man ska gå till väga och jag är väldigt bra på att ge råd om att inte ha bråttom osv. Men när de gäller mig själv är jag dum som få!:P Så jaa.. kolla på bilderna ni som vill töja, så vill ni INTE ha de! det gör ONT och de är grymt jäkla äckligt och fult!:(

Men du tror inte att de läker om jag bara låter de vara nu då? med 10 mm i örat.. (jag vet ju egentligen själv att man ska downzisa när man gör såhär.. men vill inte gå ner igen^^)

mjioo
0

#48 jovisst kan de läka men jag utgår ifrån mina egna töjningar nu och då har det tagit betydligt längre tid, det är ju så tajt, men du hade ju stickan gå ner till 9mm det är väldigt lätt att töja upp igen.

när det är läkt så går det på ett kick att töja 1mm. går just nu mellan 4mm och 6mm varannan dag i ett hål så om du går ner till nio och låter det läka så kan du testa att klippa till tops och töja med det och 1.6mm ring(eller tunnare) så kan du töja lite ofta tror det är bättre för ditt tålamod :) då kan man också gå lite över 10mm så du får i smycket väldigt enkelt

Liss
0

Jag har lagt in bilderna i "töjartikeln" nu också:)

Jo jag vet att du har rätt:( Dock har jag inte i 9 mm.. har bara 8 mm innan 10.. Och har inget bra i 8 mm heller.. bara tunneln! Och då glider bara hela tunneln in i örat och förstör igen. De jag har i stickor är 7 mm tror jag. Bara så tråkigt att behöva gå ner så mycket igen. Tunneln i 10 mm ligger och retas på handfatet:P Men neeh! du har rätt.. jag får ta ur den här nu och ta in den i 7 mm ist. Så får de läka och så får jag börja om. De får de ju faktist vara värt! Annars kommer jag ha fula öron!

Liss
0

Läskigt när de är så svullet och köttigt i hålet att jag nästan inte får in 7 mm utan problem:S

Karmatarerskanise
0

Hoppas det läker bra!

mjioo
0

det jag menade var ju att dra ut 10mm stickan lite för det är väl inte 10mm hela vägen? :) fast det är nog lite klurigtutan o-ringar..

lika bra att gå tillbaka och få ett fint öra ja, det kommer gå toppen sen!

Liss
0

Ja de hoppas jag med hera:)

Njaa.. den är ju mindre längst ut jaa men då tappar jag den som sagt. Den är för tung i andra änden då liksom.
Men nu sitter iaf 7 mm stickan i ist.. så får se hur de utvecklas. Antar att de kommer vätska som bara tusan i några dagar nu.. de gjorde de sist iaf.

Hoppas den där jäkla ringen försvinner med och att de inte ser ut som mald köttfärs i örat mera^^

Liss
0

Har kommit på att de är lite mycket för min kropp att ta igen nu kanske. Därför de kanske blivit så illa med öronen. För har gått hur bra som helst att töja förut.. jag har jätte bra läkkött.

Men nu är de ju ändå, septum som håller på att läka, läppen är inte riktigt fult läkt heller, helixen har jag töjt och den är inte läkt ännu, och båda öronloberna. Inte konstigt kanske^^

mjioo
0

#55 fast det tar ju lägre tid att töja när man kommer upp i större storlekar, lite väl mycket på g också ja :)

hum men det andra örat är väl också 8mm och ska upp till 10 eller är jag helt fel ute? då har du ju annars nånting du kan sysselsätta dig med en liten stund sålänge!

åh jag vill också göra något! men snart så :)

(förresten de jag tänkte göra kommer jag fundera på ett bra tag till, riskerna är riktigt stora men om jag vill ha gjort det så tycker piercaren att jag ska passa på innan läkarbesök börjar kosta för mig, huu. han är villig att göra det om jag vill iaf. hoppas du kommer ihåg vad jag pratar om:P)

Liss
0

Jo de är sant.. men som sagt, de borde inte vart svårt.. Var ju bara 1 mm kvar.

Jo den andra är 8 mm fortfarande. Och den behöver dessvärre också läka eftersom tunneln förstörde den allra först^^ Vet inte riktigt vad de är me mina öron och tunnlar. Dem vidgar ut sig för kanten så den glider in och gör de infekterat. Så den har jag hornet i 8 mm i ett bra tag till:P

Och inte kan jag byta ring i näsan när jag väl får rätt stl heller^^ För den är öm som tusan .. elakt att göra två ggr i septum!:P

#56 Jo jag kommer ihåg vad du prata om:) Innan läkarbesök? Jo kan tänka mig att de är lite lurigt me den "piercingen", mycket skavsår och grejer.

Liss
0

Jahapp.. de har redan läkt en hel del under natten och idag. Massa sårskorpor som jag pilat dän… och inte alls lika ömt mera och inget blod:)

Beafer
0

men Lisette :O hur fasen lyckades du med det där? såg riktigt ont ut måste jag säga!

Liss
0

Hehe jaa du.. Jag vet faktist inte ens själv hur de gick till. Att gå från 8 mm till 10 mm är ju inte allt för svårt menar jag. Men kan ha vart att tunneln är lite vassare i kanterna där man skruvar på baksidan, och när jag puscha igenom ett svullet hål och vart arg blev de väl sådär helt enkelt^^ INTE bra med andra ord.

Men nu går de ju framåt iaf. Hålet har inte dragit ihop sig ännu iaf och de läker.. så de är ju bra.

mjioo
0

#57 skönt att det går frammåt och läker bra! du får se till att hitta på något annat att sysselsätta dig med ett tag :D

ja när man fyller 20 så kostar det väl att gå på läkarbesök för undersökning? nu går jag ju dit gratis. om man får problem så är det snabbt till sjukhuset för att få recept på medecin annars kan det vara kört(och då menar jag totalt kört,hugga av där piercingen sitter med andra ord för att på ett sånt ställe där det sitter så mycket nerver är det svårt att rädd om det går illa)

Liss
0

Jaha du mena läkarbesök för piercingen! Jo de är sant.. Men tror du verkligen de blir sånna problem me den? :S

Jo men jag har ju inget annat att syselsätta mig me;) allt läker.. hehe!

mjioo
0

#62 yes läktiden är väldigt lång om den ens läker och för att få nåt sånt att läka så måste man garanterat räkna med läkarbesök och medicin. mycket rörelse och nerver, lätt att förlora rörlighet och känsel men visst det kan lyckas men chansen är 1 på 100 sa han.. att den läker helt och fint alltså :(

jag tänkte mer på något helt annats :D typ måla stora tavlor(det kan vara tidskrävande, kämpar för fullt med 5 halv stora som ska vara klara näsra vecka) eller ännu bättre göra spännramar! fy vad tid det tog.. (tänkte nu på att eftersom du gillar att rita så gillar du kanske att måla också^^)

Liss
0

#63 Men gud.. joo visserligen är de ju mycker rörelse. Men skulle de vara så att de krävs läkarbesök skulle jag inte ens tänka mig att göra de^^ men de är jag de;)

Jo jag gillar ju att rita.. har funderat på att måla på duk med.. Men just nu prioriterar jag att betala frissan så har inte råd me en duk;)

Liss
0

Neh nu J*VLAR! Nu blir jag suuuur! Jag skrev riktigt noga CIRKULAR BARBELL BLACK!!!!! och dem fråga om de var en i 10 mm omkretts så skulle dem skicka de.. Gissa va jag fick!
Jag fick en STÄNGD ring! en sån jag har NU som jag INTE vill ha!!! Va är de här!!:P

Nu har jag fått skrivit till dem igen och klagat. Jag känner mig skit tråkig, men jag tänker fan inte beställa en ny cirkular och kanske få fel igen bara för att dem skickat två fel redan. Jag kan gärna skicka tillbaka dem, förstår inte varför de skulle vara dyrare för dem. Nu har jag TVÅ piercingssmycken jag inte alls behöver:( Grrr* och så tog de mer än en hel vecka också fören de kom.. pff!

Karmatarerskanise
0

Äh det är ju skitdåligt av dem!

[jenkass]
0

hahah sorry men det låter så kul.. :P Men du har väl inte behövt betala för dem va? det är bara å säga att dom har skickat fel igen, det är ju mer genant för dem..

Liss
0

haha jaa men de blir ju lite komiskt. Bara att de är så jobbigt, vill ju byta snart!^^ Men han skrev tillbaka väldigt fort och bad om ursäkt så mycket. Han skickar en ny redan idag (som kommer komma om 1½vecka iaf, jag lovar) med en returettiket som jag kan skicka tillbaka de andra med..

Och neeh jag har inte betalt ett uns för dem två smyckena jag inte vill ha. Aldrig i livet^^

Liss
0

Om de blir en i 8 mm omkretts igen GER JAG UPP!:P haha!

mjioo
0

hum har inte fått mina grejer än och du är på din andra omgång med fel smycken! helt galet!

Liss
0

#70 VA! men har du skrivit till dem då?:P haha.. herre min je, dem där är inte att lita på precis.

Men nu lät de som jag skulle skicka tillbaka allt jag fått fel, eftersom han skrev "då kan du ta returettiketen i kuvertet och skicka tillbaka grejERNA" .. inte fan skickar jag tillbaka den i 8 mm nu inte.. han sa att jag fick den på köpet, så den har jag öpnnat påsen till nu:P

mjioo
0

#71 för en vecka sen skulle grejerna som vi kom överens att byta till skickas, de skrev att de jag skulle ha var det fel på så de skulle dröja men så fråga de om jag ville byta till nåt annat för samma pris om jag inte ville vänta och jag sa ja och frågade när de skulle skickas isf "imorgon skickas de" så snart blir det dags för ännu ett klagomail..

hum knepigt, men skrev han det i ett mail? då har du ju det som bevis på att du fått det första smycket ;)

Liss
0

#72 Jo men alltså, han skrev "vi skickar de direkt imorgon" till mig med sist.. och jag fick de idag som sagt.. så de tog ju liksom 1½ vecka eller nått ändå^^ Visserligen har de väl tagit längre för dig?..
Och denna gången skrev han "kuvertet kommer imorgon" alltså inte att han ska skicka de imorrn, utan de ska KOMMA imorrn.. yeah yeah säger jag! tror inte ett dug på:P Men vi får väl se.. haha

Neeh men jag skickar tillbaka BCR ringen, inget mer!:)

mjioo
0

#73 har väntat sen början av februari och börjar tröttna på dethär.. därifrån kommer det inte beställas mer iaf! då lägger jag ut lite mer pengar och vandrar iväg till en studio :)

har hunnit vinna två bud på tradera och fått mina grejer två dagar efter betalning och då är det privatpersoner som skickar saker! de som har star-piercing borde veta att de måste lägga ner mer tid och energi på det hela om de vill ha kvar kunder :( man kan ju inte bara ha nåt sånt och tro att allt ska skickas när de har tid eller lust, verkar som att det är så de tänker

vill också att de ska skriva att det kommer imorgon.. ska nog skicka iväg ett mail nu och se hur det går för dem!

Liss
0

Jao.. jag ska väl inte säga så mycket. Vet inte om de är helt riktigt. Men iaf så är inte star sådär jätte seriösa. Så dem tänker nog just så som du säger.. att dem kan skicka lite när dem vill, vem bryr sig.
Och så måste man visst påminna dem hela tiden också, så skicka du några mail så kommer de tillslut. Men försök låta snäll;)

Ja vi får väl se om de är nått i brevlådan imorrn;)

Fast vet i fan om jag kan byta än. Kolla in i näsan idag och på den sidan som de är gjort två ggr är de super gult.. så blåmärket har blivit gult nu^^ usch! haha

mjioo
0

Det är trist att de håller på så annars skulle det nog gå toppen för dem! jag gjorde mitt bästa ;) hoppas de tycker att jag låter snäll..

håller tummarna!

är det fortfarande ömt? det är ju bäst att vänta någon vecka längre så du slipper rive upp i hålet. gult blåmärke är ju ett bra tecken! då är det snart borta! :D

Liss
0

Jo de är trist.. Men tar man inte saker seriöst och tror dem ska lyckas genom att driva de "inte så bra" (säger inte mer än så^^) så kommer de nog aldrig bli BRA helt enkelt.

Jaa håller me tummarna ska du veta, för oss båda:P

Ja de är ömt ute på nästan mitt på om du förstår. Och rör jag ringen åt de hållet som blåmärket är på gör de SVINont! Joo jag vet att gul är bra.. men de känns inte och ser inte bra ut;) hehe

Liss
0

Ja inte fick jag den i fredags iaf, men de visste jag ju! Hoppas den kommer imorrn och att de är RÄTT!^^

Hur har de gått för dig då mjioo?

mjioo
0

åh ja man kan ju räkna minnst med två dagar .

har inte ens fått svar på mitt mail.. usch jag ger snart upp!

Liss
0

Hum.. dem brukar ju svara typ efter bara en timme eller nått:S skumt!

mjioo
0

ja det är just det.. får väl ringa imorgon och fråga vad de håller på med.

Liss
0

Usch, jag hatar att ringa^^ Men gör de du:)

mjioo
0

vem gör inte det :D men jag hatar mer att inte få svar på mina mail och att inte få mina grejer!

mjioo
0

har inte fått svar på mitt mail men däremot ny ordehistorik så det står att mina grejer har skickats. äntligen! men att det tar över en månad att få det skickat är alldeles för segt!

har du fått ditt än lisette?

Liss
0

haha.. ja men herre gud! NEH jag har inte fått ett skit. Nu är jag förbannad ist!:P

mjioo
0

borde skicka in en klagolista med massa underskrifter på så kanske det händer något:D

Liss
0

Haha jaa de kanske vore nått:P

Liss
0

Yeah, at last! 10 mm tunnel i vänster örat ist^^ Lite svullet och rött nu dock.. men ja

Alltså, finns de längre tunnlar eller finns de bara en längd på dem? verkar som jag behöver längre.. dock är de väl lite för att de är svullet nu som de sjunker in lite. Men ändå!

Liss
0

tittutt

Beafer
0

nice :D

mjioo
0

åh ja lite tajt såg det ut.. men får hoppas på att det blir bättre när svullnaden går ner!

fick också mina grejer idag minsann! fy vilken väntan det var..

Liss
0

Jasså, vad härligt^^ haha.. var de ens värt väntan då?:P

Bara jag får bort den här jäkla BCR ringen så är jag glad, förhoppningsvis trilskas inte piercern med mig och ska ha betalt eller nått. Men när jag frågade om de var en sån ring som man måste få hjälp med, sa han lite flyktigt jaa.. så de borde ju betyda att han var villig och hjälpa.

Jo de är ju som sagt lite svullet.. men hoppas de blir bättre när de lugnat ner sig. Så inte den här med pluppar in i huden:S

Stinko
0

Jag blir inte ett dugg förvånad ang detta med starpiercing.
Ni kanske sett det jag skrivit i en tråd om webbshoppar med smycken; åsikter, positiva/negativa, vet inte vad tråden heter..

Jag beställer aldrig därifrån mer. Hoppas inte ni gör det heller, så dom kanske lär sig en läxa iom att dom tappar kunder.. Beställer heldre från wildcat (också fraktfritt!)

Hoppas det går bra för dig med ditt sprucka öra… :/ Har själv gjort samma misstag, var dock inte lika allvarligt, men det har ju "satt sina spår".. Har fått mindre om man kan kalla det blowouts på baksidan av ena hålet. Kan dock undvika att det syns om jag sätter i smycket på "rätt sätt" och har det så.. då går det liksom tillbaka in en aning, iaf under en tid, men sen kan det "åka ut"..lite dum förklaring kanske. Men det blir bättre. 
Det är dock inte så allvarlig blowout, så det går att leva med. Syns knappt.. men i och med att jag skall töja mer men fortsätta ta det lugnt så vet man ju inte om det ändå kommer bli mer. Alltså, ser det inte som något större problem men kommer göra allt för att slippa få det att bli mer. Blir det mer kommer jag lägga mig under skalpellen :)

Liss
0

#93 Neh jag har ju en del fakta om star som säkerligen är sann.. om man bara kollar upp det. Men dock är dem billigast.. fast i längden är de ju inte värt de..

Jo då högerörat har blivit super mycket bättre redan faktist:) Har i 8 mm spiralen och de vätskar en hel del.. men de är ju för att de håller på att läka.

Så här ser vänsterörat ut nu iaf.. svullnaden har gått ner och de ser riktigt bra ut:) dock är de lite som förut, att den lyckas pluppa in lite i hålet när jag sover:S

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.