Ett till hål i läppen
Idag ska jag ta ett till hål bredvid hålet jag har i läppen :D I'm so happy! Fick även reda på att jag ska vara försökskanin på dermals ;D Man blev ju lite nervös då!
är det i underläppen eller? jag är oxå sugen på dermals :) vilken studio är det du går till?
ja, precis :) så jag kommer att ha två bredvid varandra i underläppen. jag går till Redrum i Gävle :)
okej! va kommer du ha för smycke i båda sen då, stav eller ring? Då vill jag se bilder sen när du varit försökskanin då ;)
det blir väl ringar i båda skulle jag tro. men jag tycker att det är snyggt med stav också :) men nu ibörjan kommer det vara fult för jag har stav i ena och så blir det ring i andra. kan inte ha stav från början eftersom att jag har tandställning :P yesbox, men det blir nog inte en på ett tag :) dom hade precis börjat beställa grejer till det så..
jaha men vad kul! :) jag har i labret och medusa, men kan inte bestämma mig om jag ska ha stav i båda eller ring i labret.. :S
Kul Emms!:D Jag är inte ett dug avis^^ Lycka till iaf, så får du visa bild sen me och när du väl kan ha ringar osv. Vill ju se sånna bilder för att se vad som är snyggast, tänker ju själv kanske göra venom;)
Åhh.. kan du inte fråga om jag med få vara försökskanin i maj? om dem är klara då:P .. jag vill me ha dermal!:P
Vart ska du ha de isf då?:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#5 tycker inte det spelar någon roll :D båda är snyggt i det fallet också :)
#6 nej, jag förstår att du inte är det ;D tar kort sen när jag har slutat. jobbar till klockan 18.00! dom vill nog ha någon dom kan följa upp ;) och du bor ju som sagt en liiiten bit bort ;P jag vet inte riktigt vart jag ska ha den. men typ handleden eller nacken är jag inne på just nu iaf.
#7 Äh, vadå.. finns mail och kan skicka bilder;)
Oki doki, har du redan gjort de alltså?:)
#8 haha, tror inte det räcker ^^ ja, kom tillbaka till jobbet för kanske 5 min sen :) så nu har jag ett till hål. det blev en till stav iaf. men kulan är lite större en den andra. men det kan ju gå en stund iaf ;D
#9 Har du stav i båda alltså?:) KUL! .. jag får väl sitta här och vara stolt över min septum så jag inte blir allt för avis.. *lalalala*:P
#10 yes sir :D ja, eller hur! septum är ju inte det sämsta heller ;) har knäppt kort också. men jag kan inte lägga in dom just nu ;P
#11 haha! YES SIR^^ Neeh de tycker jag inte de är, bara jag får rätt smycke någon gång:P
Jaa visa dem när du kommer hem då;)
Fast jag börjar fundera lite också, de är ju snyggast när man har symetriskt i ansiktet ändå. Och att ha två i ena sidan av läppen och septum och näsvingen.. hum.. måste jag ju nästan ha två i ögonbrynet^^ så de blir snett uppåt;) haha
#12 ja, det tycker nog jag också ;D du får köra ögonbrynen också ;D haha!
Fint =)
#15 tack :)
Snyggt :)
Har du gjort på utsidan av den andra alltså? eller ser jag fel:P
Fan va långt hår du fått då;) haha.. kände knappt igen dig först:)
näe, insidan :) fick byta till ring i den gamla nu. blev så svullet att plattan försvann helt på baksidan ;P joru, jag håller på och sparar ut lite så att jag kan göra någon ny frisyr :)
#19 svullnaden går ner lite om du har is på :)
#19 Hum.. då ser jag jävligt dåligt då.. för tycker kulan på utsidan ser större ut:P men de kanske var den du mena som hade större?:)
Jaa du är skit söt sådär me iof:)
haha kan inte låta bli att tänka på "två hål i väggen" varje gång texten "ett till hål i läppen" är lite tjockare(när någon skrivit något alltså)
Snyggt Beafer! Me like :)
/Christine

ja, det var jäkligt snyggt! :)
#20 jag vet, men jag har inge is ;D haha!
#21 det kanske är för att det reflekteras av pärlan eller nått :) för den innersta är iaf större. hehe, tack ;D
#22 två hål i väggen? jag fattar inte :D
#23 och #24 tackar tackar!
#25 Ja var nog trött igår som sagt^^ Ser ju nu att kulan är lite större.. Snyggt är de iaf.
#25 lägg in en sked eller nåt i frysen ett par timmar :D (sägs vara bra om man vart ute en kväll och vaknar upp med hängiga ögon dagen efter)
comhems gamla reklam ;)
#26 hehe, okej :D jag är typ kär i mig själv just nu! haha! eller ja, i min läpp iaf!
#27 det va fasen ingen dum idé! ska göra det direkt. hade jag inte ens tänkt på! tack för tipset :)
#28 så lite så :D svullnader är det värsta jag vet så jag är lite beroende av is om det börjar svullna efter en piercing, vi har ismaskin så brist på is blir det aldrig :D ett till tips då för de som använder is eller nåt annat riktigt kallt och tycker att det gör ont eller blir alldeles för kallt är att ha papper eller helst tyg emellan :)
#28 haha jag vet vad du menar.. var med helt kär i min läpp när jag pierca där. Snoken också, men den är jag mest trött på nu när den aldrig blir bra:P
#30 jasså, krånglar den med dig? ;P
#31 Ja.. från att ha vart rätt bra med blåmärket i näsan och att jag faktist kunnat ta på näsan iaf- till att hela näsan är öm nu och jag har ont på båda sidorna ist^^
#32 usch, jobbigt! :S hur längesen är det du tog hålet nu då?
Gjorde den 13/2 så de är en månad sen alltså.. tjena vad fort de går^^
Gud så snyggt det var! :D
#35 tack så mycket :)