Glad Påsk
Glad och trevlig påsk från Ecko och Lisette!:)
För mig blir de birthdayparty på lördag:) Då kommer några ifokustjejer till mig också. Blir skoj!:)
Annars har jag inget speciellt inplanerat just för påsken.. Har lite godis iaf:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Glad påsk allihopa! Från Christne, Baby, Smokey, Gobi och Assuan!

Jag ska till Lisette :D Har varit och shoppat i tisdags och idag :)
/Christine
#2 hehe, har du hittat något snyggt då som passa?:)
Jag får minsan ta mina gammla kläder^^
Glad Påsk på er :)
glad påsk!
det enda inplanerade är en efterlängtad spelning!

Glad påsk!! :)

glad påsk! jag ska jobba påskafton men va ledig påskdan och annandan. två dagar ledigt i följd känns som lyx just nu, så jag ska mest vila! ska nog kolla hardcore superstars på söndag för att fira att jag är ledig på måndag. (:)
#7 vart spelar hardcore superstar? :O

KB i malmö! smidigt med helgdag en måndag, så uteställen är öppet på söndan! jag jobbar nästan alltid lördagar nämligen.
#9 vilket skit! lite väl långt att åka från gävle till malmö ;P skulle ju vara roligt att se dom med nya trummisen.

#10: hehe jag har ingen koll. har de ny trummis alltså? jag jobbar rätt mkt på KB så jag går gratis på konserter. därför passar jag på liksom. man behöver lite rock för att rensa skallen ibland. :)
det var visst ny gitarrist.. vic zino heter han. gå in på youtube och sök på dreamin in a casket.. det är en av låtarna från nya skivan. helt okej faktist. lite synd att dom har ändrat sound så mycket bara :P vad nice att få gå på konserter gratis! jag skulle passa på hela tiden då :D

aha, det vet jag ju t o m vem det är! crazy lixx som är förband på söndag är hans gamla band! kompisars kompisar typ.
#13 jo, jag visste att han vart med dom förr. fast jag hade inte hört dom ;P
Ha de så nice då Felicia! :) Dem är rätt okej att lyssna på..
Fast hörru du, det är ju du själv som bestämmer när du har ledigt knas.. så una dig lite fler dagar ibland kanske?:)

#15: jamen det var inte meningen att klaga! jag älskar att jobba! :) men nu har det ju krockat lite, jag hade redan massa jobb bokade när jag fick den turnén jag jobbar med nu. och det kunde jag ju inte avboka bara för att jag fick annat jobb! ;) men som sagt, det är ju kul! och hoppas ni får roligt på festen förresten!!
#16 hehe, neeh.. det är ju ett eget val som sagt;) Och de är kul att du gillar ditt jobb iaf.. skulle nog jag med göra om jag fick hänga med på massa roliga gigg sådär:)
Ja tack, de ska vi nog ha:) ser fram mot de massvis! Imorrn imorrn;) Men vi får ses någon annan gång..