Tips på motiv?
hej!
jag e så himla sugen på att göra en 3/4 sleave..
men jag vet inte va jag ska hitta på riktigt…
jag ska iaf göra en skyddsängel utan ängel :P
bara vingarna och halon :)
men de täcker ju knappast halva armen, haha!
någon som har några tips eller idéer?
vill gärna att de ska se lite rockigt ut :) så att de passar med mina andra tatueringar :)
kram Jenna
Gå till en tatuerare och förklara hur du vill ha det, de brukar oftast komma med superbra förslag. Så kan ni även bolla ideer med varandra vad som passar ihop å inte.. Vad jag tänker på är väl någon skuggning av något slag, antingen så det ser ut som "rökelse" eller former av något… (vet inte vad som passar ihop med det du tänkt dig)
Som sagt en tatuerare kan ju "skräddarsy" en sleeve åt dig som dessutom går i samma stuk som dina gamla.
≧◔◡◔≦
blev så att ja ska göra ängeln i nacken nu =) å vänta med armen :D sjukt lång väntetid på lucky 7 i norrköping! *buuar*
#3 hehe joo de är ju det! En "vän" fick tid till att fylla i sin tatuering(som han gjorde idag) i september^^ de blir en hel del väntan. Men de går väl bra helt enkelt för lucky 7:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#4 jaa de e ju kul att de går bra för dom :) men de suger ju att vänta ;P den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge :(
#5 Hehe joo precis! håller med dig.. Men du hinner man ju verkligen bestämma sig ordentligen också;) gäller att se de positivt:) hehe
#6 jaa de e klart :D nu e ju bara frågan va jag ska göra på armen :O
Hehe, mmm.. som sagt har du ju tid på dig att bestämma dig nu;)
Men prata ihop dig med en tatuerare om saken.. jag gillar martin på lucky:) Så kan ni säkert komma fram till något tillsammans. Bara nämna dina tankar osv.
hehe aa =) de e honom jag har tid hos :) han e riktigt grym :D
Mm.. han ska absolut göra mina framtida tatueringar^^ har tyvärr inte gjort hos lucky ännu.. men de kommer.
Alla andra jag känner har gjort hos honom iaf. Han är toppen:)
okej :) vart har du gjort dina då? :)
jag har gjort en av mina på house of pain, jag e inte missnöjd men den hade kunnat bli bättre ^^
Mjo house of pain är okej, men inte lika bra som lucky..
Jag har gjort mina när jag var 15år,16år och 17år.. så dem jag var hos är alltså inte speciellt seriösa.
ah okej.. =)
jag funderar på att pierca mig med, du vet möjligtvis inte vart man kan göra de här i stan?
har inte bott här sålänge så har noll koll :(
Federal helt klart! ligger i linköping och det är nog värt resan dit! har en kompis som åker ifrån öland dit så fort det är piercing på gång och jag skulle själv gjort det om jag hade råd att lägga pengar på den resan. de sammarbetar med en blodcentral så man får lämna blod redan dagen efter :) (blodcentraler är stenhårda med säkerhet)
"Jag är blodgivare, kan jag pierca mig då?
Vi samarbetar med Blodcentralen på Universitets sjukhuset i Linköping. Efter ett ingrepp hos oss går det bra att lämna blod eller plasma redan dagen efter."
#13 Dem piercar på Lucky 7 också:) De är Daniel som gör de.. han är toppen! Vet vad han sysslar med och är super trevlig:) Så fråga efter Daniel då:)
okej kalas :) de ska jag göra =)