Ot. gokväll
Jaha, vad har ni pysslat med denna tisdag då?:)
Jag själv bestämde mig för att gå och lägga mig tidigt igår… men vaknade mitt i natten eftersom jag är van att vara uppe till 03.00 eller så. Och då kände jag att jag vart snorig.. så nu mer sitter jag och är dö förkyld! Dock tror mamma min att de är allergi, så har tatt allergi tabletter ist. Och de blir de visst värre först innan de blir bättre.. så nu sitter jag med en fors i näsan:P men de kanske inte är så jätte kul att läsa om.
Nått roligare är att jag träffade ChristineL idag igen. Hon kom hit och luncha lite, så strosa vi på stan och sen vart de en fika också:) Bubblade en del och sen åkte hon hem igen:) Hon hittade minsan en hel del att shoppa..
Hopp, har ni något trevligt att berätta då.. om nu snorighet kan anses som trevligt för min del:P.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag svarar, även om jag inte är här så ofta.
Idag har jag inte gjort så mycket förrutom att vara i skolan, typ spelat trummor och läst lite i senaste numret av OKEJ.Och så har jag äntligen lyckats övertala pappa om att jag ska få ta ett hål till i örat ("högst upp" liksom, kommer inte ihåg vad det heter.) Så nu är jag riktigt glad! Ska bara fixa pengarna och beställa tid också.
Ja, jag var som sagt och hälsade på Lisette :) Tog ett bad när jag kom hem och invigde nya badkudden ^^
/Christine
#1 Hehe, skönt slappdag alltså:) Vad kul, en helix antar jag att du syftar på?:)
#2 Jasså, de blev invigning av alla ankor också eller?:P haha!

#3 Juste, helix heter det ju! Tack ;)
Det ska bli jätteroligt! :)
Jag hr inte gjort så mycket idag. Varit med hunden o killen i skogen och damsugit :)
#5 Ja visst har de vart skönt idag:) Satt ett tag i parken med och njöt.. tills solen försvann ett tag:)
Jag har vart ute i det härliga vädret och gått lång promenad med hunden. Sen blev det att ta tag i berget med disk och dammsuga och skura golven lite.
#7 Ja, äntligen går det åt rätt håll :)
Ingen som blivit lurad idag? :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Nae, jag umgicks bara med christine idag.. och hon är för snäll för att luras^^ tss..
Neh men de har inte blitt nått april april för mig iaf.. och inte har jag försökt med någon annan heller. Känns lite väl uppenbart när de är 1:a april kanske:P
#10 Ja precis, nu får de ju faktist hålla sig såhär!
Bara jag blir frisk nu direkt på momangen! För på lördag blir de 50 års fest för mamms med massa folk och då kan jag tusan inte gå och snyta mig varje minut!:(
#9 När blir tragusen av då?:D

jag har sovit länge (ledig idag ju!!), softat och sen hälsat på en fin kompis och hennes 10 dagar gamla dotter. hur söt som helst, helt overklig… sen drog jag runt på stan, letade kläder och hittade sånt jag inte behövde men var tvungen att köpa ändå. hittade inte precis vad jag behövde dock.. sen kom jag hem och var astrött, skulle bara vila lite och somnade. sov 3 timmar, så det blir nog inte lätt att somna ikväll. men det gör inget, för jag är ledig imorrn med!! :D
#3 - Nej, några badankor brukar inte få vara med i badet faktiskt. Skulle bli lite fullt med allihopa ;)
Jag har inte blivit aprillad, och jag har inte aprillat någon heller. Jag är som sagt för snäll för det
… Eller? Man vet aldrig.
Nu har jag precis sett på film, Down with love. Den var mysig!
Kanske dags att lägga sig, så det inte blir till att vända på dygnet…
/Christine
#11 Så fort jag känner mig rik :) Längtar så mycke efter att få göra den.
#12 Hehe, smart att du gör så igen då?^^ men som sagt, är du ledig är de ju ingen fara;)
#13 Hihi, dem får alltså bara titta på?:P
#14 Ja de förstår jag att du gör… så är de jämt när man vill göra nått och inte har råd ännu. Jag håller på att bli galen av att inte få göra tatueringen jag vill ha:P
Men då hoppas vi att du blir rik snart då;)
Jag känner att jag håller på att krevera alltså! Inte för att vara den och tycka synd om sig själv.. men *BUHUUUU*:P
Hur ska man kunna sova med de här?:S snyft!
jag har varit ledig så tog en sväng på stan med min syster.. sen så fyller min killes syrra år så vi åkte dit å käka lite tårta å så.. :)
Ja just de.. fy i h-vete vad min labret har blitt infekterad nu när jag är sjuk! Usch och fy! som om de inte är nog med en öm näsa när jag är snorig hela tiden.. neeh då ska läppen ömma som tusan också. ^^
Stackares Lisette :/
Själv har jag problem med magen. Alltid ska de vara nått. När man äntligen mår bra, kommer en ny sak som drar ner en..
Missar en härlig fisketur på fredag tack vare min mage :( Tusan också.
Har cyklat 1,2 mil på min motionscykel också.
Humff.. jaa du! Och på lördag är mammas jätte fest som sagt! så jag kan INTE vara sjuk!.. grr!
Jag sänder friska tankar till dig ;)
haha jaa tack^^ känns inte toppen just nu.. men de kanske tar ett tag tills de kommer fram;)
Har dom kommit fram nu? Skickar lite till ;)
Ja, Lisette nu måste du bli frisk!
/Christine

#21: haha, har din mamma också jättefest på lördag? detta är den märkligaste lördan jag varit med om, mamma och hennes kusin ska ha gemensam 60-års-fest med skitmycket släkt, utöver det är jag bjuden på 2 st olika 30-års-fester och har blivit erbjuden jobb på 5 ställen. jag har aldrig varit med om en liknande dag, alla har så sjukt mycket just den dan!
#26 - Men suveränt med massa jobberbjudanden! Vad orättvist, det vill jag också ha ju…
/Christine
#26 Ja vad kul med så många jobberbjudanden :)

#27 och 28: ja det är svinkul. vet inte om ni vet, men jag är frilans ljudtekniker, så jag jobbar hela tiden på olika ställen. folk ringer och ber mig jobba, typ. och just på lördag har jag alltså hur många erbjudanden som helst, och kan inte ta nåt av dem. hehe. menmen, jag jobbar nästan alla andra dagar så det får jag väl leva med… ;) och som sagt, det är superkul med jobb! :D idag ska jag jobba med wendy james på en klubb här i malmö, konsert ikväll. :)
Ja nu tror jag faktist de kom fram hera!:) haha! .. idag är jag inte ett dug snorig.. mer täppt. Men idag är de halsen ist, hostar som en rökare^^ fast de brukar jag se positivt.. när snoret är över och hostan är igång är slutet på förkylningen nära:)
Så till på Lördag ska de nog vara toppen:) Dricka lite vin för halsen(A)
hehe men då Felicia! Och så kan du inte ta nått av dem då? för jag antar att du ska på din mors fest då?:P Ja vi får se hur de blir.. är ju mamma och alla hennes vänner plus lite släkt.. får se hur dem beter sig:P Mamma blir aldrig någonsin full dock, för hon tål hur mycket som helst.. men dem andra vet man aldrig!
Christine och jag kan ju iaf sitta i ett hörn och asgarva:P