Lätt töjning ^^
I tisdags köpte jag en töjstav upp till 4mm.
Målet är att kunna ha min nyinköpta ap-snygga spiral/hook med inslag av ben =) Satte i töjsmycket och "fastnade vid ca 2,5mm.. Då tog det stopp. Igår när jag skulle känna på örat så är jag inte de minsta svällt, inte de minsta ont o ser ut som om de alltid vart så stort. Börjar trycka men stannar vid 3,5 för att jag vill ta de lugnt.
Idag vid "undersökningen" har jag inte de minsta ont eller nå nu heller! Kan dra töjsmycket rakt igenom, utan att jag känner nå alls.
Sätter i min krok, och den kommer nästan på plats, vilket innebär att jag på två dagar gått upp 2,5mm iaf! =) Inte ont nu heller, stannade för säkerhetens skull, 4 timmar sedan nu, men fortfarande ingen känsla, känns som det ska göra.
Såhär enkelt var de så inte första gången jag töjde, jag måste ha supersnibbar =)
Paulina

orättvist *sneglar på tråden Varför så svårt i början…..*
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#1 ja verkligen, men så var de, fast inte riktigt lika "illa" när jag töjde från vanliht hål upp till 3mm..
Paulina
De var likadant för mig.. jag töjde från vanligt hål på 0.6mm till 4mm på ungefär 4 dagar:P Och jag hade heller inte ont.. men de är ju bara positivt.. bara man känner efter noga att de inte gör ont som sagt och kör på efter vad kroppen säger. :)
De är dock lite svårare i större stl enligt mig. Då gick de inte lika bra:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
för mig tog det tre dagar att gå upp från vanligt hål till 4mm ;D
hehe jaa, från 4mm till 8mm i ena örat på två dagar- men de var bara DUMT^^
satte i kroken igår ju. I morse när jag vaknade o knatade i väg på toa för att kika till den så ser jag att den sitter där den ska!
Jag är alltrså uppe i 6mm nu, den sista 1mm hände alltså i sömnen. Fortfarande inge öm eller nå ^^
Paulina
#6 haha, de är ju skönt att få hjälp av sömnen;)