Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 6060 ggr
mjioo
0

Blödde det?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blödde det när ni piercade er?

Min tunga är det enda som blödde lite men det såg lite läskigt ut när det späddes ut med saliv :)

(bilden blev dock lite suddig..)

Liss
0

När gjorde du den då?

Labret blödde inte alls.. (läpp)
Septum blödde yterst lite, men mera för att han gjorde den två ggr. (näsväggen mellan näshålen)
Näsvingen blödde inte alls…
Helixen blödde inte alls…
Öronloberna blödde heller ingenting, bara när jag spräckte de när de töjdes.

De ska ju helst inte blöda speciellt mycket..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

svartelbas
0

inga av mina (navel och nape) blödde när de var nya..

mjioo
0

#1 justija glömde skriva det.. i oktober 06 :)

vissa blöder ju jättemycket andra inget alls kul att veta mdet är måna som blöder eller inte :)

[slo]
0

Det var inte riktigt vad jag ville se till frukosten :P

Ingen av mina har blött speciellt mycket :)

Mischa
0

När jag gjorde min labret kom han antagligen i ett "osynligt" kärl och blodet forsade och trängde ut smycket.

Vi valde då att stoppa blodet och ta om, vid det laget vad man rätt svullen :D

≧◔◡◔≦

Karmatarerskanise
0

Minns inte om jag blödde i tungan. Tror inte jag gjorde det.
Inte i öronen heller.

Aviendha
0

Min navel blödde nån droppe, men de andra (tunga, ögonbryn, genitalt, bröstvårta) blödde inte det minsta

ChristineL
0

Tragusen blödde bara lite grann när han gjorde den, och bara lite efteråt.

[jenkass]
0

#0 oj läskigt kort!

Av mina piercingar har det inte blödit någonting. inte vad jag minns iaf.

Pimu
0

Tungan blödde inte alls, men blev svullen ..
Läppen blödde inte heller ..

Liss
0

Min piercer berätta om en tjej han piercat i septum också. Hon hade glömt/ eller strunta i att säga att hon tog blodförtunande medicin! Hehe.. de vart INTE mysigt sa han!^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

mjioo
0

#4 haha jag som hade hoppats på att ämnet skulle vara varning nog :D

fridaas
0

Min navel blödde hur mkt som helst i flera timmar. blödde ner min mosters badrum på några minuter, tre timmar efter att jag piercat mig..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[slo]
0

#12 Nyfiken som jag är så är det svårt att inte klicka upp bilder Oskyldig

anaprincess
0

Gjorde min 4 piercing i förr går ( Onsdag) en off side labret och den blödde :O blev överraskad! Har sen tidigare tunga, monroe och helix och inte en droppe kom när jag gjorde dom :P

Theres
0

Min tunga blödde… jag stod och sköljde och sköljde, tillslut sa hon åt mig att jag kunde sluta… men det blödde ju mer… men det såg nog mest bara mycket ut för jag spädde ut det med vatten :P Jag slutade skölja och min mun blev ju inte överfull med blod, så det var nog lugnt :P Tur det ser värre ut än det gör ont… hade ju varit hemskt om det gjorde så ont som det var blodigt, men det känns ju faktiskt ingenting att pierca tungan =)

golf.ifokus.se

slaughter
0

min septum blödde väldigt lite…bröstvårtan blödde ännu mindre,det vara bara lite antydan till en bloddroppe…läppen,näsvingen,öronen och ögonbrynen blödde inte överhuvudtaget

mjioo
0

#16 haha jag satt och spottade i en mugg(som man ser på bilden) och det såg ju helt klart läskigt ut eftersom det var så utspätt med saliv.. slutade dock blöda väldigt snabbt.