Navelsmycken för gravida!
Hittade det här idag!
Ett alternativ för stora magar som vill ha kvar sin navelpiercing!
http://www.belliesrock.com/index.php?main_page=index&cPath=4
inte för att vara så men *host harkel* humbug *host harkel*
Det som e problemet med att ha navelpiercing när man e gravid e inte längden på smycket utan det e juh trycket som blir inuti själva hålet….
så det där tror jag vad jag vill om.. hehe
aah okej :)
men det kan säkert vara ett bra komplement när man tagit ur sin "vanliga" och vill sätta i lite då och då under graviditeten så inte hålet växer igen, eller?
Jo på det sättet kan den nog fungera..
Det "enda" bra med den va juh att det faktiskt va i flexibelt material så att använda på det sättet kan nog funka.

Jag tror inte på att ha nåt kvar i under hela graviditeten. Min navel har typ vänt sig ut o in båda gångerna och då har jag gått upp ganska lite i vikt o bara haft mage. Jag har ingen navelpiercing men med tanke på hur spänd min mage var verkar det här alternativet lite skumt. Min kompis hade sin i för länge och hon fick en stor ful bristning som utgick ifrån och berodde på piercingen.
Ja jag gick upp 37 kg så det va inget alternativ för mig, blev tvungen att plocka bort den.
*putt*

Eftersom att det är så olika fårn kvinna till kvinna hur magen blir. JEn del blir ju naveln utvänd typ och då är det svårt. Men det är bra att det finns till de som kan ha :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Instämmer med #8 alla magar är ju inte avgjutningar av varandra och går ju inte att förutspå hur dom kommer se ut.
≧◔◡◔≦