Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettideer-och-tips
Läst 1991 ggr
Liss
0

Skulle vilja ha åsikter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och smakråd helt enkelt.

När jag var sjuk nu ett tag så tog jag bort min näsvingepiercing. Och jag kände helt plötsligt att septumen kändes så mycket enklare och inget var liksom ivägen mera.

Förut har de inte vart någe problem, jag har inte ens märkt av den. Men nu när jag har septum också blir de på någe vis som att de blir för trångt eller något. den är helt plötsligt ivägen.

Så nu undrar jag hur ni tycker de ser ut? Utan eller med den i näsvingen?

(så är jag rädd att ångra mig om jag någon gång tar dän septumen, fast iof är de bara att göra om näsan då kanske) Och egentligen kanske de bara är att byta till ett smycke som är helt platt ist för den här konan jag har nu som sticker ut liksom.

hehe mycket tankar. Först en bild MED den i näsvingen.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
0

En till MED

Liss
0

Och UTAN

Liss
0

Och en sånhär MED
![](../ShowFile.aspx?BinaryId=672d5d4f-6260-43a6-90b4-5ca487fcdd27&Filename=Lisette m 2.JPG)

UTAN
![](../ShowFile.aspx?BinaryId=9a5c77c2-8661-42af-8028-f972edf3e7e8&Filename=Lisette u 1.JPG)

Den är jäkligt genomskinnlig visserligen, men de kanske funkar att se ändå?^^

svartelbas
0

hmm… jag tycker antingen att du ska ta bort den eller byta till ett smycket som passar bättre med de andra. septum och läppen är så jäkla snygga ihop, eftersom de ha liknande smycken. (i färg iaf..) men den i näsvingen passar inte riktigt ihop med dem. fast jag vet inte riktigt vad du ska ha i för smycket istället som kan passa bättre, där slutar mina idéer…. ;)

Misimurf
0

Jag tyckte att det var snyggast utan piercingen i näsvingen

[jenkass]
0

jag har inte haft i min näsvinge efter jag gjorde min medusa då jag oxå tycker det ser skumt ut på något vis… men du kanske kan byta till en vanlig liten rund plupp? om du inte byter och inte vill att det ska växa igen så kan du ju alltid trycka i nässmycket innan du går å lägger dig eller något..

jag tycker det är snyggast utan btw ;)

Gofen
0

Näsvingen bort

Liss
0

#4 Tack för alla åsikter F:) Jo jag vet, jag gillar inte ens stav egentligen i läppen. Men dem passa grymt bra ihop. Den bytte jag ju också bara för att jag blev sjuk och den vart infekterad. Men som sagt, du har rätt de passa grymt bra ihop. Så de kanske blir mycket bättre om även den är efter dem andra.

Dock var väl största anledningen till att ta bort den, att de var så skönt och vara utan där ett tag. Men jag skulle nog sakna den minsan.

#5 Okej tack:)

#6 Jo de kan man ju iof.. bara att jag nog inte skulle ha minne nog till de^^

Jag hade tänkt mig en sånhär annars

Den är liksom helt platt mot näsan, så då är den ju inte ivägen och kanske smälter in bättre med de andra?

Eller en sån då kanske, som är precis som dem andra? Fast med svart kula.

Världsproblem;)

[slo]
0

Köp en av varje och testa :P Jag tycker det var snyggast utan, men skulle vilja se med en svart liten kula på näsan också ;)

emsems
0

utan. alternativt ett likadant smycke i den…

MimmieM
0

Jag tyckte det blev bättre utan näsvingen. Blev mer symetriskt.

Carpe Diem

SaraC
0

Tycker också utan :) Absolut.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Karmatarerskanise
0

Något litet diskret tycker jag du kan ha i näsan. Är ju lite synd att inte ha hålet :)

LenoreH
0

Tycker absolut det är snyggast med bara septum!

fettmedkevlar
0

Jag tycker att endast i septum, men du är supersnygg med båda :)

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

mjioo
0

jag tycker ett platt smycke

Liss
0

Oj, här var de raka pukar!:) Får ta och testa me en platt som inte syns lika påtagligt också ..

mjioo
0

lite trött så orkar inte dra ut på det :) men tror det är snyggast

UpptagetNamn
0

tycker du ska ta bort den.

CBA
0

Utan den i näsvingen…det blev för rörigt med den oxå i näsan.
To much junk in the trunk [trunk=snabel] …lite "rolig" ordvits :oD

Nä allvarligt så ser det mer symetriskt ut utan den i näsvingen, de andra två synkar så bra ihop.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

[tiiia]
0

sätt en mörk ring i näsan istllt :P tror att det kan bli riktigt snyggt :D

Little-Devil
0

Varför inte sätta in en kedja runt alla 3 hålen.. Skrattande

Det måste juh vara härligt.. haha

Mischa
0

byt smycke bara, lute osymetri gör inget.

≧◔◡◔≦

[Mova]
0

Jag tycker att du ska ta bort den, man lägger alldeles för stor fokus på näsan annars och näsan ser stor ut med den i näsvingen i. Och om du bara har septum och läppen, så lägger man mer fokus på dina fina ögon=) .. och så blir det lite mer symmetri i ansiktet, och det gillar ögonen =)

Pimu
0

Tycker du passar både med o utan .. men håller me _Moaa #24

.. men jag tycker samtidigt att du kan juh ha den kvar oxå ..
(jag skulle inte ha svarat, för jag var juh inte till nån bra hjälp)

Cattiiis
0

Jag tyckte utan var snyggast. Blir bättre 'helhet' i det då, de två andra passade så bra ihop utan något annat.

Beafer
0

tycker också utan. det ser lite mycket ut med båda, iaf med den där konen.

Liss
0

De är kul att höra alla åsikter. Men förän jag provat en platt som inte är lika i ögonfallande så får den vara kvar. Sen utefter de kan jag göra ett val.

Kommer ju sakna den säkert.. haft den sen jag var 15år^^