Mina tatueringar. :)
Hej.
Jag har två tatueringar och jag är super duper nöjd med dom. Ena är min hunds tass och hans namn i runskrift. Den kostade 900 kr. Och sen gjorde jag den 27 mars min andra en tribal typ som jag faktiskt ska bygga på. Den ritade en kompis åt mig. Lägger in bilder på dom.
Först tassen :) Ajuste Copyright på tatueringarna speciellt den andra tribalen då jag vill vara ensam om den i världen ;)
Nice! Jag gillar att man hedrar sitt djur med t.ex tassavtryck :) För mig ska det bli kattassar på foten i framtiden…
/Christine
när jag läste texten så tänkte jag att det skulle vara motiv som jag inte skulle gilla, eftersom jag inte är så förtjust i tribals(så vanligt och tycker de flesta ser nästan likadana ut) och tassavtryck(hänger mycket på placering) men när jag tittade på bilderna så blev jag förvånad! jag gillar dem skarpt, en utav de snyggare tribalerna ja sett, gillar att den är lite annorlunda, och gillar att det är konturer utav tassavtrycket. :)
#3 Tack ska faktiskt hedra honom och min gamla hund visa att tatuera in deras ansikten då dom har verkligen en speciell plats i mitt hjärta. Hann aldrig ta tassavtrycket innan ja va tvungen att avliva gamlingen :(. Va kul.. :)
#4 Okej.. Ja men det stämmer man vill ju vara lite ovanlig och inte bara ha dessa vanliga konturer av dom. Tassavtrycket va det bästa som jag fick när jag höll på att fixa just så det skulle bli snyggt men jag är supernöjd. :)
Tack så mycket. :)
Jo jag gillar tassen himla mycket:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ska det bli någonting i det runda i tribalen? jag håller med mijoo ang triblaer.. dom brukar vara så tråkiga. men jag gillar din. och det var riktigt snyggt med konturer på tassen! :)
Tack så mycket.. Jag ska ju som sagt bygga på tribalen och vet ej om det ska vara någe mer i runden! Så svårt..