Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1518 ggr
[Mova]
0

Borta :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick ta ut min smily förrut idag för ca 4 timmar sedan, den hade börjat ömma och var jätte svullen och arg. Nu har hålet växt igen typ, får iaf inte igenom ringen igen. Det känns så tomt      :( Men jag fick ju ha den i 6 månader iaf =)

Karmatarerskanise
0

Vet hur sånt känns. Vet inte hur länge sen det är jag tog ut min tung piercing efter nästan 10 år, och jag kan fortfarande komma på mig själv med att försöka bita i den då jag blir nervös :P

anaprincess
0

Blev det en infektion eller vad hände?

[Mova]
0

#2, nej hunden råka smälla till mig med sitt huvud på läppen, sen så hade jag själv dratt i den lite (inte meningen) genom att själv försöka få ut kulan i ringen så jag kunde byta till ett annat smycke.. och så tror jag att det har blivit en munblåsa (förkylnings blåsa) precis där hålet är,.. så den gjorde ont och var svullen, så då kunde jag ju lika gärna ta ut den innan den åkte ur själv och förstörde hela strängen, då hade läppen bara hängt och fladdrat där typ, haha och det vill jag helst inte ;) men någon gång gör jag säkert om den =)

[jenkass]
0

vad tråkigt! men smileys är ju kända för att vara frånstötande :(

Liss
0

Ja smileys är svåååra!:( Den strängen har för vana att vidga ut sig och helt plötsligt har man ett jätte hål.

Men du får väl som sagt vara glad att du iaf fick ett halvår med den;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Stinko
0

usch vad tråkigt.. har också fått ta ut en smiley.. :/

så nu har jag ett stort hål som efter över ett år utan smycke inte läkt igen eller ens krympt ihop lite..
Det är så synd att det är en så svår piercing att behålla, det är verkligen sjukt snyggt.

[slo]
0

#3 Nja, jag slog av min sträng där när jag var liten, och min läpp hänger inte och fladdrar ;)

[Mova]
0

#7, piercaren sa det, men han säger massa annat konstigt också, så man får ta allt han säger med en nypa salt ;)