Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettleva-med-body-modification
Läst 2018 ggr
Telefonkontakt
0

Jag är SÅ sugen!

Jag är så sugen på att tatuera mig och pierca mig.. Men gravid som man är så ska man undvika det.. (för mycket adrenalin för fostret på tatuering och längre läktid på piercing och infektioner är ju inte bra det heller)

Jag är så sugen på att pierca mig att jag vill att killen ska göra sin första tatuering på mässan i norrköping (vi bor ju där) och sen så har jag övertalat honom att pierca sig, så snakebits blr de tpå måndag (hihi)

Jag ar även nästan övertalat min bästakompis att pierca sig någonstans i måndags, men det gick inte.. Inte ens när jag sa att jag kunde betala.

Jag är så sugen på allt.. Det är nästan synd om mig ;)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Liss
0

Haha.. är du så sugen så du packar på sakerna på andra ist:P ja, det är ju ett sätt det med.. jag skulle iof inte bli tillfreds om någon annan skulle göra det, mera avis!:)
Men du får gärna betala för mig så kan jag pierca mig när du tittar på;) hehe!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[jenkass]
0

gärna för mig oxå, mig behöver du inte övertala ;)

Telefonkontakt
0

#1 tyvärr så har jag inte råd att betala åt andra :P

Liss
0

#3 Haha.. skit då! annars hade jag lätt ställt upp faktist med en septum;)

Telefonkontakt
0

#4 om du ser mig så får du påminna så kanske jag är snäll ;)

nero
0

Jag tatuerade mig när jag väntade min son…..kanske därför han e så vild då…….Cool

Aviendha
0

Jag vet vad du genomlider, iaf längtans-biten.. Här har man knapert med pengar + att illrarna behöver tandstensborttagning, topsas och kastreras..

Hade jag pengar så skulle jag sitta i stolen i morgon o bombardera er med bilder på min nya industrial, tunga och offcenter läpp ;)

Liss
0

Ja jag skulle sitta i stolen och tatuera en kvarts arm-höger och några andra grejer som är inplanderat på vänster arm! Vill helst de NU! men neeh

CBA
0

hahaha vad skönt och läsa att det inte bara är jag som längtar till att få försköna kroppen med lite bodyart :o)

Ända sedan jag gadade mig i november så har jag haft sug på fleeeeer och jag vill nuuuu!!!

Inte blir det bättre heller när man sitter på nätet och kollar in gaddningar på olika sidor (me lööööv BMEinc) där jag lätt fastnar i flera timmar!

Jag har några projekt på G som jag vill få färdigt så snart det går…helst i förrgår :oD

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Karmatarerskanise
0

Jag vill ocksåååå!!

Aviendha
0

#9 haha, exakt =) i denna takt kommer man ju sluta med mer projekt än hudyta ;)

Om inte annat blir det riktigt skoj för praktikanterna när man hamnar på hemmet, har de tråkigt en rast kan de alltid gå och bläddra i rynkorna på mig o se om de hittar nån fler tagg ;)

CBA
0

#11 *asgarvar* snacka om bilderbok :oD

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Liss
0

#11 hahahaha!

Cherridwen
0

Det är väl ingen fara att tatuera sig när man är gravid om det inte är alldeldes i slutet eller på magen? Har aldrig hört talas om att det skulle vara någon risk med det.

Telefonkontakt
0

#14 när man tatuerar sig så får man väldigt mycket adrenalin i kroppen, vilket inte alls är bra för fostret, sedan så är kroppen iställd på att skydda sig extra mycket vid graviditet och ammning så det kan läka fel och stöta bort färg.

därför är det inget att rekomendera.

Liss
0

#15 Är det en tatuerare som sagt det åt dig? De låter vettigt iaf, men jag vet också två stycken som var gravida som tatuerat sig:)

Telefonkontakt
0

#16 Jadu, 3 olika tatuerare, en läkare och så 2 olika Barnmorskor så har jag läst på hur kroppen reagerar när man är gravid. Så jag litar på alla dem och sen så är det ganak onödigt att riskera en tatuering man kan behöva göra om. Jag väntar hellre ett år med min vänsterarm, som förmodligen har blivit en planerad sleev tillsdess så som det ser ut nu Räcka ut tungan

Cherridwen
0

Ja OK. Har frågat runt lite för skoj skull och ingen annan hade hört nåt om det. Jag har en känsla av att det kan vara som med mycket annat och graviditet. Många tror och ingen vet riktigt. När jag var gravid var det bilbälten som diskuterades. Nu är det kaffe osv. Nu har många åsikter om min tatuering i svanken ifall jag vill ha fler barn så påstår de att jag inte får någon bedövning men den får man inte där. Nåja. Det är bra att vara försiktig för säkerhets skull.