Fågel Fenix...
… Är nånting som jag hade tänkt att tatuera in. Det står för så mycket som jag själv kan relatera till. Styrka, glädje, helande, evigt liv mm.
"Problemet" är att de är så färgglada och jag vill absolut ha black & gray på mina tatueringar, men jag hittade denna som jag skulle kunna tänka mig och jag tror den skulle bli bra i gråskala.
/Christine

Den första tror jag absolut är snygg tato i svart skala
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Ja, Fenix är ett bra motiv på det viset. Är oxå av samma uppfattning, vill hellst ha black&grey, men n vän åkte till ungern och tatuerade sig hos *namn bortglömt, men räknas som en av världens bästa på färgtatueringar* och den tatueringen rockar rumpa!
Paulina
Den första kommer bli skit snygg som tatte :)
Tyckte bäst om den sista, den första var lite tribalstuk på:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#5 - Lite tribalstuk kanske det är, men ändå inte tycker jag. :) Det lutar nog åt att det blir nånting liknande den första, nångång i framtiden… :P
/Christine
en tips är också att fråga en tatuerare om h*n kan rita upp en åt dig så du kan få den anpassad efter vart du vill ha den och hur du vill ha den, på så vis blir det mer personligt. då kan du ta med dig en massa olika bilder, även några med fler detaljer så tatueraren få en uppfattning om hur de serut när de inte bara är konturer också, ibland kan små små detaljer göra att en tatuering blir riktigt snygg :)
#7 - Jo, jag ska gå iväg ganska snart tänkte jag. Funderar på om jag ska gå till han som gjorde min andra eller om jag ska prova den nya. Får väl gå till båda och känna efter lite :)
/Christine

En fågel fenix ska jag också göra tillslut, jag tycker nog den första kommer passa bäst som black & gray :)

Haha, tack Anna :P
/Christine
Den första var finast :O)

Jag blev helt betagen av nummer 2 :O
golf.ifokus.se
Tack, någon mer som tyckte de;P
Lisette: Du är ju jätteduktig på att rita, även om det är en fenix på 2 minuter :)
/Christine
hehe, jojo:) Tänkte ju försöka mig på din drake snart med.. men har inte kommit mig för det. Det är liksom en rätt svår utmaning;P

Den första var snygg