Svenska Tatueringsmässan Norrköping
**Svenska Tatueringsmässan i Norrköping 2008
**Borgen Folkets park 25 - 27 april
Öppettider:
Fredag 25/4 : 17.00 - 23.00 Inträde: 100:-
Lördag 26/4 : 12.00 - 23.00 Inträde: 150:-
Söndag 27/4 : 12.00 - 18.00 Inträde: 100:-
**Går du in alla dagar kostar det 250:-
**
Mer info:
http://www.svenskatatueringsmassan.com/
I'll be there!:) Hoppas fler kommer så man kanske kan säga "hallåååå";)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

jag vill dit, men det känns ändå som att det är lite långt att åka, kanske har körkort nästa år och då ska jag definitivt dit:)

Dit ska ja försöka ta mig . hehe

Jag har inte långt att åa spårvagn dit ;)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Jag kanske kommer dit :P Beror lite på hur mkt pengar jag har då och om jag går på Tattoo Meltdown eller inte.

jag drar dit,blir nog 6:e eller 7:e året i rad…lördag är även bästa dagen vanligtvis och då är det även mest folk,så var beredd på kö bildning

I'll be there!
Jag vill!
/Christine
Nemen, var de så sent.. snacka om att jag är ute och virrar då. Hade för mig de var någon gång nu^^
Men då kanske jag går då.. beroende på ekonomi.
(Ska du me Christine?^^)
Lisette, jag har blivit bankrutt :P Fan vad det går åt när man är ute och roar sig…
/Christine
Jao de gör ju tyvärr det^^ Men kul är det!
Snart dags för löning och även mässa ;)

#12 25 är det löning och då börjar mässan ;)
#12 jasså, du ska komma?
#14 nee jag ska jobba natt hela den helgen.. men jag tänkte på er andra :)
ahaa, du får ju inte luras sådär^^

jag ska dit, om allt går som planerat. bara att säga hej om ni ser mig :D
Ja jag får väl stå utanför eller nått och hejja på alla^^

Alla bode ha någon spec tröja eller något så man vet vilka ifokusfolket är :P
haha.. JA! kan inte alla göra en tröjja där de står bodyart.ifokus;) och så användarnamn förståss^^ jag kan skriva sajtvärd;)
har en kompis som skulle försöka få de på federal att klyva hans tunga på dendär mässan.. tyvärr bli det lite dyrt för honom med tåg och grejer annars skulle jag också vart där! :D
varför inte sånadär namnlappar? eller nåt kul som sticker ut! :)

Ja, namnlappar ska vi ha! Tycker jag ^^ Då med våra nick allså. Vore perfekt gullgt ju :)
haha.. jo alla andra skulle nog undra vad de är för fånar som går runt med namntaggs på bröstet.
#23 haha fast det är ju rätt så diskret ändå, och om någon frågar så kan man hitta på en kul spännande historia till varför man har den :D
de som ska dit samma dag och tid kan ju bestämma en mötesplats så ni kan säga hej till varandra, ser nog roligare ut när man går och letar efter namnlappar på andra än om man har en själv :D
Någon som varit där?

#25 jag kom precis hem. Mina ben svullnar så hämskt så jag orkade inte gå runt mer.. Men vi var där en stund ialla fall, jag och killen :)
Igår jobbade jag mitt i stan och sålde jorgubbar och grejer.. men inte kom de förbi en kotte som kände igen mig från ifokus;)
Och idag har jag tyvärr måt kast, spytt och hatt mig igår kväll/natt.
och imorrn ska jag fira min syster.. så de blev inget utav att gå på mässan. Dessutom är de inget kul alls att gå ensam.
#27 ååå vad gott med jordgubbar!
#28 Jo dem var jätte goda.. och då var de ju jätte skönt ute med, så dem gick åt kan jag säga:) Pust så tiden går fort när man är jäktad.. hehe
så sjöng ehm.. hon .. Sanna Nilssen heter hon ja.. eller nåt? Och då vart de ännu fler som ville mumsa på jordgubbar och vindruvor.
Någon på det här bygget borde ta tag i att trycka upp nån slags ifokus-tröjor… Snackas om det då och då på ridsport också, iom att man springer på folk lite här och där ;)
Haha, ska man ha dem alltid då också eller?:)
De är iof inte så jäkla dyrt eller svårt.. Bara köpa en t-shirt som passar och tygfärg eller vad de heter.. så kan man fixa själv:P