Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: mässor-och-event
Läst 1197 ggr
[tiiia]
0

Tatueringsmässan i Norrköping.

Var en sväng på tatueringsmässan i Norrköping i lördags. (Stannade iofs bara i två timmar. ) Blev dock lite besviken på att det inte fanns någon tatuerare som hade tid till att prata i en minut eller två,(jag hade velat fråga lite om priser på min blivande tatuering och lite så) alla satt och tatuerade oavbrutet och man vill ju inte direkt störa så att det råkar bli ngt fel eller så.

Annars tycker jag att mässan var väldigt trevlig med "alla" tatuerade människor som sprang omkring och babblade tatueringar och sånt :) Mycket trevlig stämning, tyvärr var det inte så mycket att roa sig med när det inte var grejer som hände på scenen. Hehe vi gick typ 4varv bland alla butikstånden på de två timmarna som vi var där och sen kände vi att det räckte och var lika bra att åka hem.

Men som sagt en trevlig mässa som säkert blir 10x roligare om man har med en kompis som skall tävla med sin tatuering, men tyvärr blev jag lite besviken, kändes det lite som att man hade för höga förväntningar på mässan innan man kom dit, troligen för att man hört så mycket om hur rolig mässan skulle vara av bekanta som varit där tidigare.

Men iaf, var det ngn här inne som var på plats kanske? 

Daisymink
0

håller verkligen med dig!
både jag och min sambo hade planer på tatuering men ingen var intresserad av att höra vad man tänkt sig, eller hade tid att prata över huvetaget. men det kanske var meningen det med, ska iaf boka tid så fort jag kan nu :) annars tycker jag det var ok. lite större kunde det varit men var där förra året med så jag hade inga förhoppningar på det heller :)

// Vanessa 

Liss
0

Neeh jag var ju inte där, hade ingen att gå med^^ Så du skulle sagt något tiiia:)

Fast tävlingar var det ju, det vet jag om iaf?:) Men vet inte vilka dagar de var iof. borde vara på lördagen då de är som mest folk.

Tatuerarna har ju världens kö till sig väldigt tidigt redan.. så att dem inte hade tid är nog rätt förståligt:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Daisymink
0

vi var där på söndagen och det var ca 3-5st som satt utan att tatuera någon, dom ville heller inte prata ;)

// Vanessa 

Liss
0

Jasså? De låter ju dumt! Gick du alltså fram och fråga och dem neka dig?

[tiiia]
0

#2 flåt, syrran ringde ngra dagar innan och sa att vi skulle dit :) Jo tävlingar var det, men "tyvärr var det inte så mycket att roa sig med när det inte var grejer som hände på scenen".

Liss
0

#5 hehe jaa.. de är nog ingen stor fara. Jag känner att de inte är lika kul att gå när man ändå inte ska göra något speciellt:) Ja då förstår jag.. neeh då får man bara gå runt och blyga:P

Daisymink
0

nae vi fråga men dom sa att dom inte kunde/ville då.. men men, får boka tid hemma istället :)

// Vanessa 

Liss
0

#7 hehe okej, kanske var den enda rasten dem hade^^ jag vet inte..

Ja du får väl göra det:)