Min medusa
Här kommer en bild på min alldeles nygjorda medusa. Jowan från Tribe gjorde den på Tattoo Expo mässan.
Gick snabbt och smärtfritt och gjorde inte alls ont :) Staven är 9mm lång så den känns lite väl stor å klumpig :P Lite för stor kula för min smak oxå, men så fort den läkt ska jag byta till en mindre :)
Snygg min va? Men det var det enda kortet som kameran tillät få bra skärpa på :P
Snyggt gjort! Du är supersnygg ju, glad som en lärka :)
/Christine
Fin.. ja jag tänkte också på att kulan såg stor ut:) Blir enligt mig snyggare på dig med mindre sen:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jätte fin =) Jowan gjorde två dermal på mig i fredags, det tog dock längre tid och var inte allt för smärtfritt, han nöp tag i skinnet med gummihanskar tills skinnet gled ur hans nypa, (kan jämnföras med att trilla på ett idrotts-golv med shorts) Men resten gick bra:P din var verkligen superfin, du passade i det :) Jo en liten fråga till dig, ska du till tribe om några månader för att ta kort?
tack tack :)
#3 visste inte att dom gjorde dermals på mässan oxå, hade lätt gjort en då.. menmen, har ju inte allt för långt till göteborg ;) Nej jag ska inte dit å ta några kort, det sa dom ingenting om iaf..
okej:) dom kanske sa så till mig för jag gjord dermals eller nåt :S jo visst gjorde dom det.. tycker verkligen att du ska prova på.. men var försiktig, nu vill man bara ha mer mer mer för att det är så jäkla snyggt :P
#5 hehe fast så är de ju med dem flesta bodymods (tyvärr)^^
#5 ja de flesta piercingar å tatueringar är ju beroendeframkallande ;) Det var säkert för dina dermals, i och med att tribe nyss gått ut med att dom sysslar med det..
tror alla studior som gör dermals vill ta kort på de så de kan visa andra som vill göra att de kan :P
Precis.. de är bra för dem att visa upp bilder på deras lyckade dermals eftersom kunder gärna vill se sånt, för seriositet.

Nu är jag nyfiken som en strut…vad är en dermal (bild kanske) ??
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
#10 Du kan alltid titta på artikeln på framsidan, som heter dermals;)
annars har du en bild på de i "nu dermals anchors i …" tråden:)
Passade mycket bättre där faktist:)
ja den är jag nöjd över.. läkstaven/kulan tog ju upp hela ansiktet kändes det som :P