Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettsenaste-alster-nya-bodymods
Läst 1834 ggr
[jenkass]
0

Min medusa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på min alldeles nygjorda medusa. Jowan från Tribe gjorde den på Tattoo Expo mässan.

Gick snabbt och smärtfritt och gjorde inte alls ont :) Staven är 9mm lång så den känns lite väl stor å klumpig :P Lite för stor kula för min smak oxå, men så fort den läkt ska jag byta till en mindre :)

Snygg min va? Men det var det enda kortet som kameran tillät få bra skärpa på :P

ChristineL
0

Snyggt gjort! Du är supersnygg ju, glad som en lärka :)

Liss
0

Fin.. ja jag tänkte också på att kulan såg stor ut:) Blir enligt mig snyggare på dig med mindre sen:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Mova]
0

Jätte fin =) Jowan gjorde två dermal på mig i fredags, det tog dock längre tid och var inte allt för smärtfritt, han nöp tag i skinnet med gummihanskar tills skinnet gled ur hans nypa, (kan jämnföras med att trilla på ett idrotts-golv med shorts) Men resten gick bra:P din var verkligen superfin, du passade i det :) Jo en liten fråga till dig, ska du till tribe om några månader för att ta kort?

[jenkass]
0

tack tack :)
#3 visste inte att dom gjorde dermals på mässan oxå, hade lätt gjort en då.. menmen, har ju inte allt för långt till göteborg ;) Nej jag ska inte dit å ta några kort, det sa dom ingenting om iaf..

[Mova]
0

okej:) dom kanske sa så till mig för jag gjord dermals eller nåt :S jo visst gjorde dom det.. tycker verkligen att du ska prova på.. men var försiktig, nu vill man bara ha mer mer mer för att det är så jäkla snyggt :P

Liss
0

#5 hehe fast så är de ju med dem flesta bodymods (tyvärr)^^

[jenkass]
0

#5 ja de flesta piercingar å tatueringar är ju beroendeframkallande ;) Det var säkert för dina dermals, i och med att tribe nyss gått ut med att dom sysslar med det..

mjioo
0

tror alla studior som gör dermals vill ta kort på de så de kan visa andra som vill göra att de kan :P

Liss
0

Precis.. de är bra för dem att visa upp bilder på deras lyckade dermals eftersom kunder gärna vill se sånt, för seriositet.

CBA
0

Nu är jag nyfiken som en strut…vad är en dermal (bild kanske) ??

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Liss
0

#10 Du kan alltid titta på artikeln på framsidan, som heter dermals;)

annars har du en bild på de i "nu dermals anchors i …" tråden:)

[jenkass]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu har jag köpt mig en mindre, 7 mm x 1.2 mm
köpte även till en kula med diamant så man kan byta lite emellanåt

Liss
0

Passade mycket bättre där faktist:)

[jenkass]
0

ja den är jag nöjd över.. läkstaven/kulan tog ju upp hela ansiktet kändes det som :P