kostar?
är det någon som vet på ett ungefär hur mycket det kostar att ta industrial? och om det är 18 år gräns där med eller är det som att ta ett helt vanligt hål i örat?
oftast brukar det stå priser utskrivna på studions hemsida… annars kan jag tänka mig att det ligger runt 300:-
Jo jag kan tänka mig mellan 300:- till 500:- kanske.
Och åldersgränsen bör vara 18 år för alla piercings kanske med undantag för öronloben, men de är jag inte säker över.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag tror min kostade 400… Fast jag har fått rabatt på allt jag gjort hos henne. Men räkna med 3-500 som Lisette skriver ;)
Den ligger nog bland dom dyraste, tror jag betalade runt 450-500:-
≧◔◡◔≦

Jag betalade 1000:- för den + 2 hål med ringar med kraftig rabatt. Jag skulle gissa minst 400:-.
va är dom så dyra?? här i borås tar dom 300kr
#5 Jisses vad dyrt!
#6 Vart i Borås tar dem 300 för en industrial??
Normalt sett får man räkna med allt mellan 400 och 1000 beroende vart i sverige/vilken studio man går till.
Där jag jobbar e det 600 och det är i Borås. Eftersom det e 2 hål och 2 smycken så…
#8 fel av mig.. på tribe i göteborg menar jag… lite hjärnsläpp där ;)
#9 :)
Vart lite nyfiken för så vitt jag vet e vi enda piercingstället i stan…
#10 piercar dom inte på black scar o click längre?
#11 På Black Scar e det numera "våran piercare" som jobbar där då och då. Click vette sjutton hur det går med.. De är tydligen på G att dra igång igen nbu . Har inte vart nått på ett antal månader på det senaste. Och inte för att vara så men tycker inte att det räknas när de är där varannan fredag bara och annars har de ingen som vet ett sk*t om piercing.
aa jag har inte den blekaste heller.. håller mig till götet ;)
#13 Fast jag kan juh glädja dig och resten av Borås med att det kommer komma en riktigt duktig kille snart. Han kommer finnas varannan fre lör sön på nya Wodoo Ink. Ronnie heter han och har tidigare jobbat i Norge med piercing branding och scarrification.
#14 Fixar han microdermals också kanske?:)
#15 Det tvivlar jag inte en sekund på.. :)
#16 Oki doki.. bra att ha lite allternativ:)
jag betalade 300 för min, på tribe, men sen tror jag att jag betalade för smycket också. typ 150 ?