Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: allmänt
Läst 968 ggr
CBA
0

27 maj smäller det :oD

Då pryder jag kroppen med min första gaddning i färg (min fulpapegoja räknar jag inte då det skall bort och är liten och ful) :oD

Det blir en minnes tatuering av min älskade svärfar, mina barns farfar, som väldigt plötsligt och utan förvarning gick bort den 20 april.
Han har varit mer pappa till mig än min egen pappa har varit och saknaden är enorm.
Jag har känt honom i över halva mitt liv och han lämnade ett enormt hål i min själ.

Tatueringen kommer bli ett 6-7 cm brett band strax under armvecket bestående av färggranna Hibiskusblommor, hans absoluta favoritblomma.
Under gaddningen skall det vara en kort text i enkel men kursiv text som lyder Sov Gott 1939 - 2008 eller Farfar 1939 - 2008…har inte bestämt det än.

Behöver jag säga hur mycket jag längtar…fast jag vet hur emotionellt jobbigt det kommer bli!

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

[jenkass]
0

låter jättetjusigt! värst vad alla har fått tatueringstid nära varandra nu :)

CBA
0

Snart sommar vettu…man vill få de nya kropsmålningarna innan sommaren så de hinner läka innan så de är snygga och fina att visa upp ;o)

svartelbas
0

det låter jättefint!! och som jag skrev i nån annan tråd, jäklar vad man blir sugen när alla bokar tider… ;)

CBA
0

Jag tror oxå att den kommer bli fin…nu får mitt andra projekt på överarmen ligga på vänt ett tag då jag känner att denna är viktigare för mig.

Den kommer bli gjord bara dagar innan min födelsedag och bröllopsdag så jag får väl se den som en gåva till mig själv (maken vill inte vara med och sponsra min kropskonst så vad gör man *fniss*).

Liss
0

Åhh.. jag vill med göra nu i maj, men måste minsan vänta till juli. Om jag inte snor någon annans tid för att de tar kortare tid för min^^ tss..

De låter som en jätte bra uttänkt tatuering. Tycker de är jätte mysigt när en tatuering betyder något alldeles specielt:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆