OT Hobby-förslag?
Någon som har ett bra förslag på hobby?
Jag är hema 2 veckor i månaden, och har INGET jag måste göra utom att städa, laga mat och diska… hushållssysslor.
Finns det någon bra, rolig, utvecklande, aktiv hobby som man kan hålla på med? funderat på hund, men då måste den ha delat bornde… vilket är synd på hunden.
Något bra förslag någon?

Modellbygge … ?

har testat, inte min grej.
Har även testat målning (akryl,vattenfärg, skisser) virkning, promenader (astråkigt att promenera själv!)
Jag kommer inte på nåt att göra… kan ju inte bara sitta hemma i lägenheten heller…
vart någonstans bor du? kanske man kan hitta på något ihop..

Jag bor i floby, det ända som händer här är att det promenerar förbi gamla tanter och tåget som rusar förbi.
haha. men nu är det ju fint väder, så varför inte sola och läsa en bok och dra ut tiden med.. kanske inte så kul i längden men ett litet tips iaf :)
Hehe, promenad med hund är ju alltid trevligare. Men de är lite mer komplicerat än så med hund:)
Annars finns de väl egentligen en hel del, bara att jag är urkass på att hitta på saker själv. De är TUR jag har hund, annars skulle jag nog inte komma ut specielt mycket^^
Men de finns- Innebandy, fotboll, basket, ridning, klimbing, extremsporter^^, fönstershoppa;), måla, rita, kör-sjunga, dans i alla möjliga former.. sen tog tänkkapaciteten slut!^^
Idag ska jag själv dansa.. de är himla kul att komma ut bland folk och dansa ibland:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

sport… nej, var målis i inne bandy och fotboll i högstadiet…. förstörde knäna…
Jag vill ha hund, men det går inte när jag jobbar som jag gör, sen e jag singel med, så hunden får flytta mellan 2 olika hem.
jag e pessimist just nu, jag vet..
Men jag får väl åka till föräldrarna och hämta ronja och promenera en stud, stackars iller-gumman… bo hos mina päron.
Testa göra smycken. Tvål, hudkräm osv :P

hm.. jag får väl plocka fram pysselpåsen.. finns inget annat att göra i den här hålan :P
#9 :)
hehe neeh jag vet inte ens vart floby är någonstans^^
klippa ihop massa foton etc. å sätta ihop till en tavla eller nått `?
Ja, gå ut och fota är ju med en rolig sak. Iaf enligt mig:)
Eller så gör man så att man sätter sig framför tvn med en stor skål popcorn och allt godis man kan hitta i lägenheten och sen bara sitter och blir TJOCK!:P erhm.. aa..

har bara dator, och har kollat på alla filmer typ 50 ggr… Har ingen kamera, jag har suttit inne o degat hela dagen, men det kan man inte göra 14 dagar… måste hitta på ngt snart.
Heljen är iaf fullproppad, hundutställning på lördag, fest, o hundutställning på söndag. får hitta på ngt tills jag kommer hem nästa gång, då har jag semester med… så då blir det 6 veckor hemma… bläää
Hoppas ni får en rolig helj. Kramar