Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1785 ggr
Matiilda
0

Min nya:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu har jag tagit mig tid och gjort en till:) Inte färdig än ska fylla iden senare i månaden

svartelbas
0

snyggt!! ska den bli i färg eller svartvit?

Matiilda
0

färg:) ska bli olika nyaanser av grön:)

[jenkass]
0

snyggt! jag ska oxå göra svalor men en på vardera sida ;)

Liss
0

Jätte söt!:) Gud vad avis man blir när man ser sånt här och man väntar på en tid själv. Dessutom så vill jag ju göra så mycket mer än bara den tattoon jag väntar på:) aah!

Men svalor är riktigt snyggt:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

vivalaferret
0

vilken studio gjorde du den på

Matiilda
0

#3 ska göra en till men bokade bara tid för en just nu

#4 tack så mycket^^

#5 eastwood den är gjord av en kille som hette john:) dåra?:)

vivalaferret
0

ne tänkte bara på varför en studio skulle boka en tid för att göra linjer som tar en kvart på sin höjd och sen boka ännu en tid för att fylla den…för har aldrig hört att man har delat upp en sånn mindre tattoo. jaja bara undrar

Matiilda
0

#7 för att jag bad dom göra det.

Matiilda
0

jag hade haft sönder mitt kort på någotvis och då hade jag bara kontanter till det där och då tänkte jag om jag kunde göra det i två etapper

EvaLenas
0

var det en lärling som gjorde det? jag tycker linjerna inte ser riktigt bra ut?

League
0

Det kommer nog se bra mycket bättre ut när den är ifylld.

Min ankar-tatuering är inte likadan på båda sidor, men jag älskar den ändå, det gör den speciell… Sen att jag gjorde den kl 3 på natten är en annan sak :p

[jenkass]
0

#11 hehe ja det är tillfället som gör tatueringar speciella :)

League
0

Ja, så är det. men det var ett missatg att göra den mitt i natten.. hade jag gjort det på dagen, med en tattuerare som var helt 100 hade den blivit bättre. Jag menar det bästa man kan göra är INTE att sitta på tattoo-båten som sista kund för natten.. eller hur? :P

[jenkass]
0

#13 nej det är klart (sorry att tråden blir lite OT från det ursprungliga ämnet) men för mig är själva tillfället och stunden i livet det som gör minnet av tatueringen, visst tatueringen är ett minne i sig, vare sig man gör den seriöst och 100% närvaro eller "fyllegadd", det är stunden då tatueringen gjordes som känns mest speciellt för mig, då kan man minnas tillbaka till den dagen etc.

Matiilda
0

#10 nej det är det inte, men bilden är tagen precis efter att jag har gjort det och insmetad i salva , men nja kanske lite krokigt men det fixar jag nästa gång. Jag gillar den i allafall