Christina
Börjar med en självklar fråga, någon som har en?
Hur upplever ni att det är att ha den? är risken för migration stor?
≧◔◡◔≦
har gjort några och dom verkar trivas med dom;) risken finns ju alltid för migration men du bör ha lite större chans att få behålla där eftersom man sticker ganska gjupt. men sjukt snyggt är det och inte allt för många som väljer dom;)
Jag har ju ingen, men skulle jag göra en intimpiercing skulle de absolut vara en christina:) De är vad JAG tycker är den snyggaste intimpiercingen:)
Eftersom de är en yttlig piercing så finns de alltid en chans till att kroppen stöter ut den. Men sköter man den rätt och gör allt på bästa vis ska den kunna sitta.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Hur sitter den?
Paulina
jag håller oxå med om att christina är den snyggaste intimpiercingen, skulle jag göra en så skulle det vara en sån variant!
#3 såhär http://wiki.bmezine.com/index.php/Christina_Piercing
ååh en sån skulle jag vilja ha :)
Fast jag kan tänka mig att de är lite jobbigt och hålla de rakat i början iof^^ Man får vara lite pillig då.

En sådan har jag planerat att göra ganska snart! :) Men som Lisette säger, det kommer bli knivigt med rakningen! :P
Usch, att fläka ut sig sådär till en piercare. hade jag aldrig vågat ;)
Kul med svar!
Det är som nämnt en piercing som står på min "to do list" problemet är sambon som sätter sig på tvären :/
≧◔◡◔≦
#9 Äsch då, han kommer väl inte störas av den?:P
#9 varför?
Jag har en vertikal kappa och jag tycker ärligt att den är snyggare, men jag kanske är partisk =p
En annan som är riktigt snygg är fouschetten (stava??) Den skulle jag göra om jag inte redan hade en, vill ju inte se ut som en nåldyna där nere hehe
Paulina
#12 jo den är tuff men å vräka upp sig sådär för piercaren :D haha
#12 Jag tänkte precis säga de.. fourchette är också en snygg intimpiercing- den är ju längst ner ist:)
10 & 11
Han delar inte riktigt mitt intresse för piercings och han tror att han kommer bli portförbjuden under läketiden. :P
≧◔◡◔≦
#7 vaxa istället för att raka, det tar 6-8 veckor innan det växer ut igen. Ont gör det att vaxa där men det är det värt och i synnerhet om du ska göra en piercing där :o)
När jag gjorde min (dock inte Christina) så trodde jag själv att han skulle portförbjudas.. Men det gick över så fort jag kom hem, ganska underligt vad den gjorde för självkänslan faktiskt..
Paulina

#16 hmm.. vaxning låter ju inte överdrviet lockande.. Men, det är väl så det får bli antar jag… Huwa..
#16 hehe joo iof. Men jag vet faktist inte vart man kan göra de här:) Och inte vet jag någon bra som man kan köra själv heller^^
Tycker det där med vaxning är skitsnack. Det iaf inte 6-8 veckor innan mitt hår kommer fram igen :) Inte för mina vänner heller.
#20 Hehe, när jag rakar mig på ben och under armar kommer de tillbaka efter en dag ^^ så jag är glad om jag får tre dagar åtminstone:P haha
#20 självklart beror det lite på hurdan hårväxt man har, men minst 4 veckor ska man känna sig hårfri.

det är faktiskt jäkligt fint.. hade jag velat hamen inte en chans ayy jag skulle våga de… gjorde ont i navlen och tungan ska vi inte snacka om och alla säger att i tungan gör minst ont av alla ställen… neh ajajaj… fint va de iaf… gillaed bäst den som #12 visade fast den andra va snygg med… men aj igen