Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettideer-och-tips
Läst 2920 ggr
Lotta_A
0

Skaffa piercing

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har länge funderat på att skaffa en till piercing. (Har i tungan nu)
Jag vill antingen ha medusa eller monroe/ mouche, eller vad det heter :P .
Frågan är bara vad jag skulle passa bäst i? Vad tror ni? Jag bifogar en bild på mig så kan ni ju säga vad ni tycker om ni vill..
Och så har jag en annan fråga också. Mina föräldrar är jättemot att jag skaffar en piercing i ansiktet för dom anser att det "kommer förstöra mitt liv." Dom kommer verkligen bli sjukt sura och sluta hjälpa mig med saker. Och jag som precis flyttat hemifrån och jag pluggar så dom brukar hjälpa till med pengar ibland eftersom jag inte har något extrajobb.. Det kommer dom ju sluta med…
Hur har ni gjort med sura föräldrar???

[jenkass]
0

jag tror du passar i båda… men medusa är ju lite mera ovanligt. ang. dina föräldrar så finns det ju diskreta smycken (mindre pluppar) som man kan ha, eller så kan du bara säga att det är ett vanligt hål och ångrar du dig är det bara att låta det växa igen.

Karmatarerskanise
0

Monroe tycker jag :)

SaraC
0

Om dina föräldrar är snälla och hjälper dig med pengar för att du har det knapert så förstår jag om de inte blir överlyckliga om du säger att du ska lägga dina egna pengar på att göra något oviktigt och som de till på köpet inte tycker om. När du klarar dig själv och inte behöver deras hjälp är det en annan sak om de inte stödjer ditt beslut att pierca dig.

På den andra frågan, monroe tycker jag med

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Lotta_A
0