kan du rita?
har bett om hjälp inne på teckning.ifokus oxå men tänkte att det kanske är någon här inne som kanske kan hjälpa mig :)
behöver hjälp med mitt kommande tatueringsprojekt, bifogar en bild som jag tänker ha som inspiration, älvor i lite fantasy/tecknad stil. Jag behöver hjälp av någon som är duktig på att rita att skissa upp något åt mig. PM:a gärna mig om du känner att du kan/vill hjälpa mig :)
*putt*
Vilken av dem vill du ha då Jennie?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
jag har inte bestämt något just efter den bilden, utan det är mer "inspirations baserat"
#3 Men du vill ha vingar och så på den?
aa med vingar.. kanske lite småsexig-pinup aktig om man säger så.. svårt när man inte kan rita själv.. :P
Så alltså egentligen inte som dem på bilden utan mera pinupa? jag kan ju rita, säger dem iaf;) men jag behöver liksom direktiv för att kunna komma någonvart. Jag har jätte dålig fantasi på det sättet.
#6 haha jag med.. men sitter på jobbet nu å då e det extra stressigt å förklara hur jag vill ha det.. kan skicka iväg ett opm till dig ikväll så kan du kanske skissa lite för skojs skull?
#7 Ja gör det.. då kanske jag kan pula lite.. för som sagt behöver jag också lite att gå efter:)