Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettallmänt
Läst 3058 ggr
[jenkass]
0

kan du rita?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har bett om hjälp inne på teckning.ifokus oxå men tänkte att det kanske är någon här inne som kanske kan hjälpa mig :)

behöver hjälp med mitt kommande tatueringsprojekt, bifogar en bild som jag tänker ha som inspiration, älvor i lite fantasy/tecknad stil. Jag behöver hjälp av någon som är duktig på att rita att skissa upp något åt mig. PM:a gärna mig om du känner att du kan/vill hjälpa mig :)

[jenkass]
0

*putt*

Liss
0

Vilken av dem vill du ha då Jennie?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[jenkass]
0

jag har inte bestämt något just efter den bilden, utan det är mer "inspirations baserat"

Liss
0

#3 Men du vill ha vingar och så på den?

[jenkass]
0

aa med vingar.. kanske lite småsexig-pinup aktig om man säger så.. svårt när man inte kan rita själv.. :P

Liss
0

Så alltså egentligen inte som dem på bilden utan mera pinupa? jag kan ju rita, säger dem iaf;) men jag behöver liksom direktiv för att kunna komma någonvart. Jag har jätte dålig fantasi på det sättet.

[jenkass]
0

#6 haha jag med.. men sitter på jobbet nu å då e det extra stressigt å förklara hur jag vill ha det.. kan skicka iväg ett opm till dig ikväll så kan du kanske skissa lite för skojs skull?

Liss
0

#7 Ja gör det.. då kanske jag kan pula lite.. för som sagt behöver jag också lite att gå efter:)