Ny piercing...
I morse fixade jag en ny piercing bredvid en av mina off-centre labretter..
Kom på idén för bara ca 1 vecka sedan, ju mer jag tänkte på det så kännde jag att jag var ju bara tvungen… Sen när massa folk jag känner nyss har piercat sig också, då kunde jag inte hålla mig längre! ;)
Hoppas det hinner läka iaf si sådär och att det går bra med den.. För i juli ska jag pierca båda kinderna… ;D
Ja, det var väl bara det jag tänkte dela med mig av, hehe.

Har inte orkat ta någon bild på hur det ser ut med smycket i… Tänkte sätta en ring när det läkt. Men får väl se, det kanske ser knasigt ut. :)
Kan ta bild sen när svullnaden gått ner. ^^
En venombite:) Hade med tänkt mig så ett tag.. men tror jag slutar med piercings nu:P Jobberbjudanden jag får verkar inte vara jätte förtjusta i min off center. Så nu blir det inget mer i ansiktet iaf:) (såklart har jag kvar de jag har, tänker INTE ta bort de bara för ett jobb)
Men det är snyggt iaf..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ah det är så fint. :)
Mm, det är så tråkigt att det för det mesta inte accepteras på de flesta ställen.. :/ Undrar vad jag ska ta mig till sen.. får väl försöka hitta nåt jobb där det är helt acceptabelt, men vart fasen skulle det vara liksom? ;P
Det är ju på långa vägar inte aktuellt med något jobb just nu så där har jag ju "tur" iaf..
Får väl bli piercare.. Hur nu det skulle gå till :P
#3 Hehe jaa precis. En av mina drömmar är ju att bli tatuerare och då är det ju tillåtet åtminstone:P
Men som sagt, du får väl hoppas att de finns något som tillåter det, dock kommer nog inget arbete som liksom är "ansiktet utåt" tillåta det. Jag ska sitta i kassan sen och där får jag inte ha den i läppen. Den i näsan är ju bara att vända upp som tur är:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jo, skulle aldrig kunna klara av att ta ut min skit pga något jobb med tanke på hur mycket pengar och tid man lagt ner på allting. :/ Sen trivs jag inte alls utan, känner mig inte särskilt… fin utan så det skulle vara sjukt hårt att vara tvungen att ta ut det. ><
Här hemma säger folket att jag borde bli piercare, har varit en dröm sen jag var typ 13 men på senaste har jag som lagt ner den "drömmen" mer eller mindre.. Men ja, när folk tycker det så börjar man ju tänka om lite.. Kan verkligen inte komma på något annat heller för den delen så :P
Men men man får väl se hur det blir med allt.. Är ju sjukskriven så vet inte ens hur länge det blir och sen när eller om jag börjar om gymnaset sen. Allt är ganska luddigt :P