Första piercingen gjord.
Idag blev det äntligen av. Har velat göra en septum rätt länge nu och gjorde den så äntligen idag.
Jag gjorde den på east street, minns dock inte piercarens namn. Gjorde inte lika ont som jag trodde det skulle göra, sved dock till och ögonen började rinna som tusan. Men allt som allt gick det väldigt smidigt, personalen var trevlig och väldigt noga med att allt gick rätt till. Får se till att fixa en bild på resultatet när jag har tillgång till kamera (:
kul! :)
nu kan ni med septum piercing snart bilda en klubb :P rätt många som piercat septum de senaste månaderna..

Haha, exakt. Börjar bli en allt vanligare piercing. Har velat göra min ett bra tag, fyllde 18 i februari men väntade tills vädret blev lite varmare så att man inte går och snorar under läkningen :P
Hehe jaa vi kan nog det nu. Är väl en sådär fyra, fem stycken som piercat septum dem senaste månaderna^^
#2 De gör du alldeles rätt i.. iof så vart jag snorig ändå när jag gjorde min, men men.. bara att snyta sig som vanligt:P De är bra med topps också iaf. Lycka till med piercingen, jag tycker den är himla snygg!:) Tårar fälldes av mig med, men de är tårkanalerna som spökar:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ja men visst, vi kan bilda klubb.
Ja, jag har laddat upp med tops, bomullsrondeller och servetter ifall att ;P
Haha, jag blev lite chockad, visste väl att det är stor risk för att tårarna sätter igång när det är på ett så känsligt ställe. Men det bara rann och rann :P
#4 Hehe bra det!:) De är INTE skönt kan jag lova, när snoret har torkat fast på ringen och man sen stöter till ringen så snoret kommer in i hålet:P Ajaj!
Jaa det var inget bra att ha mascara då. Men fick iaf en pappersnäsduk åtminsone:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ouch, låter smärtsamt! Får se upp med det.
Haha, nej jag märkte det jag med. Ja, tack och lov för det. :P