Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1210 ggr
Matiilda
0

wooho jag vågade

tagit hål i båda bröstvårtorna. Trodde det skulle göra ondare än vad det gjorde, men man lär så länge man lever. folk har skrämt upp mig genom att säga att det var det värsta dom hade vart med om , men så värst hemskt var det inte hehe ja jag är glad i allafall

Telefonkontakt
0

Vad duktigt. Hoppas att de läker som de ska :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Matiilda
0

det traskar på sakta men säkert. Tvättar och sköter om dom:P

Tina-A
0

Har du bild? Eller är det för naket för att lägga upp på en ifokussida? :/

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[jenkass]
0

jag tycker inte att det kändes så mkt, dessvärre var den svårläkt :/

Matiilda
0

nej jag har tyvärr inte tagit nån bild än, vet faktiskt inte riktigt

Liss
0

De är tillåtet med piercingbilder på bröstvårtorna. De har vi redan flera stycken i "visa din piercing tråden". :)

Kul att du vågade och som andra sagt, hoppas dem läker bra. Lite trixigt med bröstvårtorna.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Matiilda
0

då kommer det bilder inom en snar framtid då

[tiiia]
0

vad kul att du vågade. det gör inte så ont att ta i bröstet däremot så läker det jäkligt långsamt :S Jag tog min bröstpiercing i början av maj förra året och den har fortfarande inte läkt, enligt piercaren kan det ta upp till 2½år innan den är helt läkt :S

[jenkass]
0

med tankte på det med bilder.. var försiktig med bilder ni laddar upp på nätet (alla sorters bilder) jag har råkat ut för både stalkers (som leta reda på mitt fullständiga namn å fick tag i mitt telefonnummer) men även folk som snor bilderna och använder dem i marknadsföringssyften :(

#8 min läkte efter ett halvår.. men ett halvår efter det så började den krångla.. fick olika tabletter och krämer jag skulle använda mot infektionen. så man kan säga att den läkte efter 1½ - 2 år.  nu har det gått 4 år ;)

MrHyde
0

Jag tyckte iofs att det gjorde mer ont a pierca bröstvårtorna än någon av mina andra piercingar lr tatueringar har gjort.
Det var en väldigt kort men intensiv smärta. Men som sagt så var den kort så de var helt klart värt de! :D