Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: töjning
Läst 1473 ggr
flamingooo
0

töja på jätte litet hål

har funderat på att töja min hål i öronen… men bara väldigt lite då de e så små att jag inte ens kan få i läkeörhängen längre… så ska bara bli så jag kan använda vilka örhängen som jag vill… finns det några så små töjningssmycken (jätte små som sådan "krokörhängen utan plopp")???

tycker de e jäkligt snyggt med större med men så fult när man intë vill ha kvar det och tror det är något som jag tröttnat på =(

mjioo
0

testa att trycka i ett örhänge som inte har så vassa kanter och sen gå upp till en storlek större, det är väldigt lätt att töja upp så lite tycker jag men det är ju olika från person till person.. testa dig fram lite. om du inte ens får i ett vanligt örhänge så är det kanske dags att a nya hål?

decrepit
0

Försök föra in två sånna krokar till krokörhängen, sedan tre st.. och så fortsätter du tills du är nöjd..

mjioo
0

kanske ska tillägga att om du tar det lugnt när du töjer så att det inte spräcks så drar örat ihop sig när du tar ut smycket :) iförsig inte säkert om du töjer mer än 10mm

flamingooo
0

krokar e vadjag kan få in… men kanske skulle ta och ha lite tyngre sådana till att börja med…

#3 tack kan va bra att veta… ska fundera på de… som sagt tycker de e super snyggt men min pojkvän hatar de… han gillar visserligen inte tatueringar heller men de kompromissar jag inte med

Liss
0

Här finns artikel om töjning

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆