Hur lång väntetid??
Hur lång väntetid har era tatuerare?? De två jag brukar gå hos har fullt året ut!! Tydligen är det väldigt "inne" att tatuera sig.
MIna vænter tider hos mig brukar ligga på 3 veckor, det beror lite på att infør sommaren så får folk "bråttom" ..;) Sen øver høgsommaren så kan de ligga lite lågt….) Skønt att få lite ledigt med:)
Venligaste
Vera Tattoo, Skåne
hos min tatuerare är det kö till september. men han var snäll och klämde in mig i förrgår :)
Jag fick vänta 3 månader när jag gjorde min…
Jag väntade i 4 månader för min, men det beror ju lite på storlek med.. Min krävde en hel eftermidag..
Men den lokala tatueraren brukar ha väntetid på ca en månad.
Paulina
Dem brukar ha 6 månaders väntetid jämt typ. Men när jag kom var de 3 månader bara. Och eftersom min tatuerare skulle iväg på datumet vi bestämde fick jag tidigare ändå. Så då blev det bara 1½ månads vänte tid ungefär.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag har väntat sedan början av året, har en tid i oktober. Så dom har gaaaanska många kunder.
Gick in igår för att byta min tid, får vänta till december…
/Christine

När vi ringde förra veckan till min tatuerare så hade de bokningsstop fram till 1a juli, men första tiden var i oktober (om man inte räknar småtider där man klämmer in smågrejer). Vet inte hur länge de hade haft stop innan vi ringde, men kön skulle antagligen vara betydligt längre om de inte hade stop
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
när jag tatuerade mig i mars förra året så gick jag in i studion i februari och då fanns det tid veckan efter nu är dock väntertiderna mycket längre.
där nästa gaddning nån dag komer bli gjord så är väntetiderna upp emot nästan två månader tror jag(hos en som går som lärling) men eftersom jag känner honom så hoppas jag på att jag kan bli inklämd nånstans om väntetiderna är långa, han brukar vara sjysst och ordna sånt :)
Ja, på studion jag gjort minna innan så har jag typ bara behövt vänta två veckor som mest tror jag:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆