Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettbilder
Läst 1616 ggr
Beafer
2008-06-11 22:05
0

Studenten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag fått både tatuering om nya töjar i studentpresent :) Känns bra att jag inte behöver betala för dom grejerna själv just nu. Hur som helst tänkte jag visa bild på mina nya töjar och se vad ni tycker?

Jenna86
2008-06-13 07:34
0

den va jättesnygg! :D

mjioo
2008-06-13 19:45
0

skitsnyggt! dock brukar jag föredra tunnlar men kan tänka mig att det ser jättebra ut på dig :)

tänkte inte på att man kunde önska sig sånt på studenten..

men jag ska ifs inte klaga, fick en systemkamera och är suppernöjd :) nu får jag spara till tatuering själv ist, känns enklare att spara till på nåt vis..

Beafer
2008-06-14 20:14
0

# ja, jag diggar också tunnlar! men omväxling förnöjer :D haha, ja jag önskade mig dom av mamma först, men hon totalvägrade!

och nu har jag tagit studenten. vad fasen gör man efter att man tagit studenten egentligen? ;D

[slo]
2008-06-14 20:31
0

#3 Så lite som möjligt för så mycket pengar som möjligt, såklart ;)

Snygga töjjar förresten, även om jag anser att jag inte passar i "sånnadäringa" :)

Beafer
2008-06-14 20:43
0

#4 Haha, det lät jävligt bra :D Synd bara att jag kommer att vara fast på Coop i sommar. Iofs ganska bra betalt ibland. Men men.

[slo]
2008-06-14 23:55
0

#5 Är det mycket att göra då? Annars har du ju hamnat rätt ;)

mjioo
2008-06-15 16:28
0

usch jag är arbetslös.. men vi kan kalla det sommarlov, det känns bättre.. söker flitigt jobb i sthlm så man kan komma bort ifrån gbg lite. Jag vill ha jobb NU så jag kan flytta för här regnar det så mycket att man blir genomvåt på två röda och det växlar lite med hagel :(:(

Liss
2008-06-15 16:52
0

#7 Haha! Regnar de enbart i Gbg?:P hihi stackare! Du får flytta hit.. här har de endast regnat på natten när alla sover, annars skinner solen;)
Och jag är tyvärr med arbetssökande, som jag vill kalla det. Eller heter det "mellan två jobb"?:P Får ju jobba ibland för Hemköp, men annars är jag arbetssökande och vart de i ca två år nu. Jätte skoj!

Är inte direkt kul när man inte har nått att göra dag ut och dag in. Så jag skulle iaf vara överlycklig över ett jobb där man får hålla på en hel del. Lycka till Emma!:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Beafer
2008-06-15 18:47
0

#6 jorå, det är rätt så jäkla mycket att göra där till och från. jag har haft praktik där i en månad förra året. höll på att bli utbränd ;D haha!

#7 ja, sommarlov låter ju bra mycket bättre! lycka till med jobbsökandet :)

#8 nej, det är ju inte så jäkla kul kanske. sen jobbar inte jag heltid heller. utan 3-5 dagar i veckan. så jag vet inte vad jag ska göra dom dagar jag inte jobbar. för alla mina vänner+pojkvännnen har heltidsjobb :P jag får ta moppen till dig helt enkelt ;D

mjioo
2008-06-15 19:14
0

#8 haha det har spöregnat till och från i två dar och litelite i veckan på natten.. men när man vart bortskämd med 28grader i två-tre veckor så kan man inte annat än att klaga :( jag vill ju bada och grilla och sitta i en park med kompisar!

Liss
2008-06-15 20:04
0

#9 Haha! lycka till med att åka moppe hit:P Men du är välkommen!;)

#10 Ja du är också välkommen;P Fast nu ser de lite dystert ut, men de regnar inte iaf.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆