Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: ideer-och-tips
Läst 1075 ggr
Stinko
0

Artikel om tonguesplitting

Jag hade gärna sett att det fanns en artikel om tonguesplitting..
Nog för att jag vet allt vad det innebär, men det känns som om det saknas då det finns om typ allt annat. :/

Hade varit kul också om det fanns med en lista på ställen i Sverige som utför detta. Samt priser för samtliga ställen. :)

fettmedkevlar
0

Ooh ryser bara vid tanken, men som du säger. Roligt med en artikel samt bilder hur det går till.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

Stinko
0

#1: Då borde du kolla lite på youtube om du inte redan gjort det ;) Jag har kollat på alla jag kommit mig över på youtube…så kan inte du splitta tungan så jag har någon ny att titta på? :D

Liss
0

De kan säkert komma inom en snar framtid. Just nu håller jag dock på med en annan artikel:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

fettmedkevlar
0

#2 Haha jag splitta tungan? Är du HELT från vettet? :P Hihi! Men jag ska glo på youtube :D

Stinko
0

#3: Okej okej :) jag kan vänta ;)

#4: Jag har aldrig påstått att jag inte skulle vara från vettet! ;D

fettmedkevlar
0

#5 Haha nej jag misstänkte det ;)
Men ang att splitta tungan, jag har hört att tungan aldrig mer växer ihop, ska tilläggas att jag är inte så insatt i det där ämnet men iallafall :) Att tungan aldrig växer ihop känns läskigt.

Beafer
0

#6 jag har hört att den kan växa ihop, men att det tar lång tid. t.ex så brukar man få göra om det några gånger innan man är nöjd ;P

mjioo
0

det är under läkningen den kan växa ihop en hel del och man får skära om. tror det finns risk att den växer ihop sen när den har läkt också men väldigt långsamt.

Karmatarerskanise
0

Som sagt är det individuellt som allt annat. Vissa tungor växer ihop, andras inte.