Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1216 ggr
Aviendha
0

ångrad piercing?

Är så sjuukt sugen på att göra en off-center labret, men jag är lite restriktiv när det gäller att pierca ansiktet..

Hade det vart vilken annan del av kroppen hade den redan vart gjord, men nu är de ju så att jag inte har tagit ut en enda piercing (förutom tungan) så jag vet inte hur det ser ut efteråt, när hålet har läkt.

Erfareneter och bilder skulle jag uppskatta enormt.

Liss
0

Menar du att du vill ha bilder efter de läkt och man tatt ut den? eller hur menar du? Om de blir ärr? De är individuellt iaf, blir olika för olika människor. Men oftast brukar de bli som bara en liten prick som syns efteråt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[jenkass]
0

jag har tagit ut både min labret och medusa piercing. syns inte så tydligt förutom om man vet om det, kan lägga upp bild senare.

Aviendha
0

#1 jadu, ad som hellst =) läkt efter uttagning var väl det jag tänkte mest på¨..

peaches
0

Jag har ingen bild, hade två stycken(vet inte vad det brukar kallas när de sitter brevid varandra). Tog ut ena för ett tag sedan, och det läkte ihop ganska fort tyckte jag och det syns absolut inget efter, har fått en mindre broskknöl, men den är riktigt minimal.

Det brukar inte synas mycket alls tycker jag, däremot tycker jag ögonbryn brukar synas jätteväl, men det kan vara någor jag fått för mig.

Zandra---83
0

Min f.d. i ögonbrynet syns rätt väl fast det var typ 2,5 år sen jag tog ut den, visst det är inte så väl att folk tänker på det om de ej vet om det, men ändå. Det är den enda jag tagit ur så jag vet ej hur det är med andra pieringar, men jag trir min i naveln skulle synas rätt väl om jag tog ur den också.

Tejos
0

Jag har tagit ut piercing ur både näsan och labret. Gjort om labret 3ggr så där syns det en del. I näsan hemskt lite faktiskt.

[jenkass]
0

#6 får man fråga varför du gjort om labret tre gånger?