Hur många tatueringar?
Vet inte om detta varit uppe förrut, men hur många tatueringar har ni?
Och planerar ni flera?
Jag har en skorpion på insidan av fotleden hittills. Planerar en till så fort ekonomin tillåter, en minnestatuering av mina två första och största hästkärlekar, båda döda. Sen vill jag förmodligen ha flera, men det är år fram i planeringen.

jag har en växande halv sleeve. hur många räknas det som? :P
jag har en på handleden. och det kommer att bli fler ;D
jag har en stjärna än sålänge blir fler så fort jag har råd. två sleeves är planerade, en oldschool tatuering på vadera fot(svala och körsbär fast där körsären är rubiner), en stjärna till , två minnsetatuteringar och en kompistatuering.
det finns liknande trådar, en för planrade gaddningar och en för vad man redan har tror jag. men jag tycker inte det skadar med en till då de andra börjar bli väldigt långa och här får man ju med bådeoch. finns en privat tråd där man kan lägga in bilder också om man inte vill att alla ska se utan bara de som är medlemmar här på bodyart. orkar dock inte leta upp länkar till de trådarna..
Jag har två än så länge har 3-4 till inplanerade, men när man inte har pengar får man köra med bläckpenna så länge ;)
Jag har än så länge tre stycken. Och de är en egen designad "sol" på ryggen och en symbol ihopsatt som betyder tro,hopp,kärlek. Och så fyra tassar från midjan.
Vad som planeras är två fjärilar på handleden som jag ska göra om 10 dagar! Sen ska jag ha tre till fjärilar på underarmen längre upp. - Dem står för hopp och förändring för min del.
Så ska de även komma till en "alv" som sitter ihopkrupen, ledsen precis bredvid min tro,hopp,kärlek tatuering med några små fjärilar som vittrar sönder och de står för att jag blivit bränd-hoppet blir bränt. (men de finns hopp kvar- därav fjärilarna på armen)
Så har jag även en halv sleeve jag vill göra. Med lite molnaktigt och negativa stjärnor osv. Men de lär ta ett bra tag.
Text under mina tassar - Ecko dilectus ab imo pectore- vilket betyder Ecko (min hunds namn) älskad av hela mitt hjärta.
Text under tatueringen på ryggen (kanske) Latinska där med.
Men tar ett tag att göra allt man vill:) Specielt med begränsad ekonomi.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag har två delfiner i cirkel på ankel och mitt stjärntecken (vädur) på skuldran.
I november kommer det bli en fågel fenix vid sidan av magen/midjan och i december blir det mina katters tassavtryck på foten.
/Christine
2st. Dom har påbyggnader båda två.

3 st.
allt kopplat till landet jag är adopterat ifrån, guatemala
planer för två st till. en imorgon - benizakura, en hund från en manga serie
sen i september blir det mer hundar från den serien..
Jag har 5 stycken varav den ena håller på att byggas ut så den ska sträcka sig från ovansidan på handen upp runt armen lite snirkligt och upp i nacken och runt nacken *phu*
Så 5 stycken allt som allt.
Fler kommer det absolut bli. är helt besatt i tattueringar och har planerat ena benet som kommer enbart vara i egyptisk stil då jag är mycket förtjust i dess stil och dess historia mm.
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se
3 st. Rygg, handled, fotled.
Har en planerad att göra senare i år. Annars har man väl alltid idéer i huvudet.. :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
jag har just nu 8 st.. och planerar massa mera ;)

2 halva sleeves (växande), 3 på benen, 1 i nacken, 3 på ryggen, 1 på underarmen och en runt handleden.

En tribal drake (ritat själv) på höger underarm.
Ett kinesiskt tecken som betyder "Evigt Liv" på vänster handled.
Ett kinesiskt tecken som betyder Drake på vänster bröst. (Född i drakens år).
Ett kors på höger vad.
Så 4st än så länge. :)
(Ang mina kinesiska tecken så har jag fått dem "verifierade" av min kompis från Hong Kong) :p

Jag har två som jag ritat själv. Jag har en tredje på gång. Bilden finns hur den ska se ut i mitt huvud, men ej kommit ut på papper helt ännu. Jag ritar enbart mina tatueringar själv så det inte så lätt att komma på något, men men. Då hinner jag att tänka efter om jag verkligen vill ha en till under tiden. ;) Så kort och gott två just nu med en tredje på gång.

Jag har en egendesignad som tacker hela sidan fran hoften till strax under armhalan.
Planerar in ett old school portratt av min iller ocksa (ska bara designa lite mer pa det), samt tva svalor hallandes banderoller dar det star "mum" och "dad" over antingen skulderbladen, eller under nyckelbenen.
Sen langt fram i framtiden da jag har massa pengar vill jag gora en sleeve (old school-motiv) och utoka den pa sidan till att fylla halva hogersidan av kroppen mellan axeln, hogra brostet och ner over skinkan.
// Amanda
jag har 2 :) små!
en tribal på magen och en liten textrad på ryggslutet :) vill tatuera "RC70" någonstans på kroppen, men jag kan inte bestämma mig för vart :/

6 just nu varav två är utbygda 3 gånger, en tvågånger och 2 en gång. Hur många blir det egentligen???

Jag har 1 men kommer göra nästa månade en till tatuering på handleden, minne från första året från skolan. Det är ett internat som jag och ett gäng har bott i ett år och har många minnen tillsammans.
Har en liten minnestatuering på vänster vad än så länge… :)
Men har nästan bestämt mig för nåt sleeve-aktigt i oldschool-rocker-stil nån gång i framtiden när pengar dyker upp :D Lite dödskallar, spelkort… Ja, det är inte speciellt planerat mer än så :)
Ja, nu mera har jag fem tatueringar:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆