Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettoff-topic
Läst 1127 ggr
[jenkass]
0

OT. Midsommar

Vad ska ni hitta på denna midsommarhelg? Själv ska man ner till stugan i varberg. Hoppas på fint väder oxå! Dock brukar det ju svika på midsommar :/

Karmatarerskanise
0

Jag och killen ska vara med ett annat par och grilla om det inte regnar

Satmaran
0

Jag och min son, ska till vår kompis Simon i Tygelsjö!!  Min väninna jobbar, så vi tar hennes dotter med också.

Där ska vi grilla och festa hela dagen och natten tills vi stupar ;)  Nejdå, inte riktigt, vi tar väl sista bussen hem 02:15.

Hoppas också på soligt väder så att ungarna kan leka med vattenspridaren =D

ChristineL
0

Jag ska till göteborg och träffa vänner =)

[slo]
0

#0 Varberg? Dit ska ju jag också, han som bor där har för sig att vi ska klämma in 40+ pers i en sommarstuga, det kommer vara ÖS hela dan Skrattande

fridaas
0

Var tänkt att jag skulle vara hemma hos mamma med delar av släkten, men jag började nyss bråka med henne så det blir nog att hitta nödlösning, troligtvis vara ensam hemma i pappas tomma hus.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Liss
0

Ska nog åka till lövsta som vi brukar och käka lite picknick och så hem till mor min och äta antagligen. Mer blir de inte..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

mjioo
0

Har två kompisar som gifter sig, skulle egentligen dit men har verkligen inte råd med det nu.. får sitta och hålla tummarna för fint väder..

och eftersom de kompisarna som jag brukar umgs mest med ska dit så var min nödlösning att umgås med en som jobbar till nio på kvällen. blir väl vin, kort och bad kan jag tänka mig. om solen tittar fram så blir det grillat också.

SaraC
0

Båt såklart!

Bor i Dalarna och här är ju midsommarfirandet stort och traditionellt. Alla båtar ligger vid ett särskilt ställe och så är det ett jäkla firande där hela dagen. Vi äter middag på cafét vid 14 och sedan är det båten som gäller, förmodligen till nästa dag.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[jenkass]
0

#4 jupp, det blir det traditionella för oss boråsare på getterön vettu ;) haha

Zadeira
0

Familjen ska åka upp på släktträff i gävle, jag stannar hemma ensam hela helgen.

Skla förmodligen ha en lugn kväll hos bästa kompisen två våningar ovanför, med goda drinkar och god mat.

[slo]
0

#9 Getterön är ju bara tvärs över havet från Apelviken nästan, du får la simma förbi en sväng om du får allt för tråkigt ;)

Musiken
0

Ska inte gora ngt alls.. Har inga pengar over huvudtaget och alla svenskar som jag kanner har har akt hem redan.. :( Kanns konstigt att inte fira faktiskt.. Men sa missade jag lucia ocksa, sa jag overlever nog :P

Liss
0

#12 Alla svenskar har åkt hem redan? vart är du?:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

#13 Carlisle på skottska gränsen ;) Man kan snoka ;)