Upphävt köp pga minderårig
En artikeln från borås tidning.

Jag säger bara LOL
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
häva köpet känns lite fel :S det är ju snarare ett utförande som man betalar för och inte för själva smycket.. helt idiotiskt hela grejen :S oseriös studio och suspekt domslut?
Kollar dom inte åldern och om dom har tillstånd hemifrån får dom skylla sig själva. Att tvingas betala tillbaka är enligt lagboken helt korrekt.
jo att de ger pengarna tillbaka är ju helt rätt, men att de kallar det för återköp?
jag tycker det är dåligt gjort utav studion. Nu sätter dom bara sig själva i skiten genom att få en sådan här "anmärkning". Och hade jag varit denna 17-åring så hade jag skämts så in i bomben. Hur kan man ens tänka så? att låna pengar till busskort å sen pierca sig å sen att ens mamma anmäler skiten. hade det varit så jobbigt att vänta ett år?
Hade det varit min dotter hade jag plockat ner studion sten för sten och piercing-nål för piercing-nål *S*
Tycker det är bra att sådant här kommer fram, och att folk faktiskt uppmärksammar att det finns åldersgränser.
≧◔◡◔≦
#6 Hade det varit min dotter hade hon fått ett rejält kok stryk, utegångsförbud nån månad och indragen månadspeng, typ… 
#8 Ja men det hade varit den "snällare" biten, min dotter hade inte kunnat sitta på sin rumpa på 2 veckor minst……..
Men idioter i den så kallade studion……. de hör hemma på en öde ö.
Sant sant :)