Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: off-topic
Läst 1355 ggr
[jenkass]
0

Upphävt köp pga minderårig

Telefonkontakt
0

Jag säger bara LOL

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

[tiiia]
0

häva köpet känns lite fel :S det är ju snarare ett utförande som man betalar för och inte för själva smycket.. helt idiotiskt hela grejen :S oseriös studio och suspekt domslut?

Tzatu
0

Kollar dom inte åldern och om dom har tillstånd hemifrån får dom skylla sig själva. Att tvingas betala tillbaka är enligt lagboken helt korrekt.

[tiiia]
0

jo att de ger pengarna tillbaka är ju helt rätt, men att de kallar det för återköp?

[jenkass]
0

jag tycker det är dåligt gjort utav studion. Nu sätter dom bara sig själva i skiten genom att få en sådan här "anmärkning". Och hade jag varit denna 17-åring så hade jag skämts så in i bomben. Hur kan man ens tänka så? att låna pengar till busskort å sen pierca sig å sen att ens mamma anmäler skiten. hade det varit så jobbigt att vänta ett år?

Asa-N
0

Hade det varit min dotter hade jag plockat ner studion sten för sten och piercing-nål för piercing-nål *S*

Mischa
0

Tycker det är bra att sådant här kommer fram, och att folk faktiskt uppmärksammar att det finns åldersgränser.

≧◔◡◔≦

[slo]
0

#6 Hade det varit min dotter hade hon fått ett rejält kok stryk, utegångsförbud nån månad och indragen månadspeng, typ… Flört

Asa-N
0

#8 Ja men det hade varit den "snällare" biten, min dotter hade inte kunnat sitta på sin rumpa på 2 veckor minst……..

Men idioter i den så kallade studion……. de hör hemma på en öde ö.

[slo]
0

Sant sant :)